vineri, 16 septembrie 2016

Șamponul uscat și greșeli de aplicare a acestuia

^sursă foto: refinery29.com

   Șamponul uscat este o revelație în ceea ce privește îngrijirea părului. Tot mai multe femei au început să folosească acest produs cosmetic practic, ce lasă părul curat în doar câteva momente, fără spălare. Acesta este și principalul motiv pentru care șamponul uscat a devenit așa popular, deoarece multe dintre noi nu-și spală părul zilnic pentru a evita îngrășarea lui.

    Sunt curioasă câte dintre voi au folosit până acum un șampon uscat și cum ați descrie experiența până acum. Eu pot să vă spun că am experimentat destul de puțin, sunt încă multe șampoane uscate pe care îmi doresc să le încerc. Chiar și așa, am făcut câteva greșeli în aplicarea șamponului, iar efectele nu au întârziat să apară: senzație de păr încărcat, părul colorat de pulberea albă, mătreață.

    Dacă și voi ați întâmpinat probleme în aplicarea șamponului uscat, iată câteva greșeli pe care ar trebui să le evitați la următoarea folosire pentru a obține rezultate rezultatele dorite:

  Alegerea culorii potrivite
  În general, aceasta este cea mai frecventă greșeală pe care o facem în alegerea șamponului uscat. Femeile cu părul închis la culoare adesea aleg șampoane destinate părului blond, de aceea se întâmplă ca pulberea din șampon să ne coloreze părul în alb-gri. Când cumpărați un șampon uscat, luați în considerare acest aspect.


   Cantitatea aplicată
   Aplicat într-o cantitate prea mare, șamponul uscat are efecte vizibile, dar deloc plăcute. Acest produs nu doar înlătură senzația de păr gras, îmbâcsit, ci și oferă volum; dacă aplicați o cantitate prea mare, s-ar putea ca părul vostru să arate ca și sum v-ați fi trezit, nicidecum proaspăt spălat și îngrijit, cum ne dorim cu toate. Dacă ați aplicat totuși prea mult, folosiți foehnul cu aer rece pentru a înlătura excesul de produs.


   Modul de aplicare
   Șamponul uscat este destinat curățării părului fără a fi nevoie să-l spălăm, de aceea el trebuie aplicat exlusiv pe porțiunile cu păr îngrășat. De asemenea, aplicarea șamponului trebuie făcută de la o anumită distanță, indicată pe ambalajul flaconului, în general această distanță fiind de 25-30 cm. Nu uitați ca, după pulverizarea produsului, să periați bine părul, pentru a asigura o distribuire uniformă a acestuia. Așteptați câteva momente înainte de a vă coafa părul, pentru ca șamponul uscat să-și facă efectul, să se absoarbă complet.

 
   Nu trebuie folosit zilnic
   Deși este un produs-minune, șamponul uscat nu trebuie folosit în exces, în mod zilnic. Probabil că ați observat că rădăcina părului deși are un aspect curat, este încărcată de pulberea pulverizată. Dacă am folosi zilnic acest șampon, foliculii de păr ar putea fi blocați în timp, lucru ce ar afecta considerabil podoaba capilară. În general, este bine să folosim acest produs o dată sau de maxim două ori  între spălări.

    Câteva șampoane uscate ce pot fi comandate online:

3 comentarii:

  1. Si eu folosesc samponul uscat Batiste, dar foarte rar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am folosit samponul Batiste XXL Volume, m-a tinut un an, pentru ca l-am folosit doar in situatii de urgenta si nu ca sa prelungesc perioadele dintre doua spalari; de obicei ma spal pe cap in fiecare zi. Acum folosesc un sampon uscat Herbal Essences, dar l-am folosit o singura data pana acum, si inca nu mi-am facut parere obiectiva despre acesta; astept sa-l folosesc de mai multe ori sa-mi dau seama cum este.

    Sa ai un weekend frumos!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...