joi, 27 iulie 2017

Review: Lacurile de unghii Cupio


         Am câteva lacuri de unghii Cupio de vreo trei luni de zile. De atunci le folosesc regulat, fără să fi ajuns la fundul vreunei sticluțe. Îmi colorez unghiile doar uneori, de obicei le port naturale, tăiate scurt. Mi-e greu să am o manichiură impecabilă, activitatea mea zilnică presupune lucru manual și spălatul mâinilor de foarte multe ori de-a lungul zilei. Prin urmare, rezistența ojei este un subiect irelevant pentru mine, dar o să încerc să fiu cât se poate de obiectivă în ceea ce privește lacurile de unghii de la Cupio.

    Cupio este un brand 100% românesc, iată prima veste bună pentru cine susține producătorii autohtoni. Încă din 2011 acest magazin comercializează produse cosmetice profesionale pentru manichiură, machiaj  îngrijire corporală. Produsele acestea profesionale sunt destinate atât saloanelor de înfrumusețare, cât și femeilor obișnuite, ce se îngrijesc de aspectul lor. 

    Prețurile produselor Cupio sunt rezonabile, mai mici decât ale altor produse profesionale similare. La capitolul manichiură au un portofoliu foarte diversificat de produse, pe cele mai multe dintre ele nu mă pricep să le folosesc. De aceea am fost curioasă să încerc doar lacurile de unghii simple, din colecția Cupio in the City, ce include o sumedenie de nuanțe simpatice. Prețul unei oje profesionale este de 18 lei, iar sticluța are 15 ml, o cantitate generoasă pentru foarte multe utilizări.


   
      Lacul de unghii Cupio este un fluid gros, cu o textură plăcută, ce se aplică cu ușurință. Pensula este măricică, are perii destul de moi și nu lasă dâre de culoare pe unghie. Oja arată perfect pe unghie după două aplicări, finish-ul este impecabil, culoarea intensă, exact ca în sticluță. Se usucă rapid pe unghie.

    Ca și rezistență, nu m-a impresionat, cam două zile rezistă impecabil pe unghiile mele expuse la multe îndeletniciri zilnice. 

    Nuanțele pe care mi le-am ales:
           - roz - nuanța Madrid
           - auriu - Las Vegas
           - oranj - Bahamas


   Pentru rezistență folosesc și Top coat-ul Glossy, este transparent și se usucă foarte rapid. Sticluța are tot 15 ml și costă 20 lei. 

    Produsele Cupio pot fi cumpărate din magazinul online de AICI sau  din următoarele magazine fizice:
           - Veranda Mall, Bucuresti; 
           - Shopping City, Timisoara
           - Centrul Comercial Euro, Timisoara
           - Iulius Mall, Timisoara
           - Insula din Atrium Mall, Arad
           - Insula din Iulius Mall, Cluj-Napoca
           - Magazinul Partener din Hunedoara (Blv. Corvin nr 2/6)
           - Magazinul Partener din Deva (Shopping City Mall)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...