luni, 25 noiembrie 2013

Buze nude cu rujul Giordani Gold by Oriflame


     Cu puțin timp în urmă am avut plăcerea să primesc spre testare rujul Giordani Gold Canary Diamond de la Oriflame, nuanța Champagne Nude. Încă din liceu folosesc produse de la această marcă,iar gama Giordani a fost dintotdeauna preferata mea, deoarece produsele sunt foarte calitative și au fost mereu pe placul meu. Am grijă ca în fiecare lună, sau măcar o dată la două luni, să includ pe lista de comandă și un produs Giordani Gold. De la parfumuri, oje, luciuri și fonduri de ten, toate au trecut rând pe rând prin portfardul meu.

     Când am primit rujul, am fost încântată de ambalaj, în primul rând, deoarece ca toate produsele din această gamă, are un ambalaj frumos, cochet și prețios. Nuanța rujului este una nude, de mult mi-am dorit să încerc o astfel de nuanță, deși nu cred că se potrivește prea bine cu tenul meu.
    Textura rujului este plăcută,însă eu am o problemă cu rujurile și luciurile de buze, deoarece nu le suport pe buze, indiferent de textura pe care o au. Cu toate acestea, nu stau pe gînduri dacă îmi pică cu tronc vreun produs destinat înfrumusețării buzelor, chiar dacă dintre peste zeci de astfel de produse cumpărate până acum, doar pe unul singur am reușit să-l suport pe buze timp de câteva ore.

    Iată descrierea rujului conform site-ului Oriflame: Ruj cu pudră de diamante veritabile, ce îmbină luciul şi strălucirea cu îngrijirea intensă. Combinaţia de zece activi hidratanţi hrăneşte şi catifelează buzele, în timp ce mierea acacia are proprietăţi de întinerire, protejând împotriva semnelor îmbătrânirii.
    Într-adevăr, textura rujului este una aparte, chiar se simt acele particule strălucitoare care sunt menționate în descriere. Ele conferă strălucire buzelor, au o reflexie foarte drăguță. Cred că este unul dintre cele mai frumoase nuanțe de nude pe care am văzut-o până acum, mai ales că nu este un nude mat, ci unul strălucitor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...