marți, 26 noiembrie 2013

De ce iubesc magazinul Miniprix?


   Astăzi o să vă vorbesc tot despre Miniprix (CLICK AICI). Dacă în postarea anterioară v-am povestit despre magazin și despre raportul preț-calitate al hainelor, articolul de acum este tot unul practic, însă vă voi prezenta trei ținute diferite cu haine și accesorii pe care mi le-am comandat din acest magazin online (OOTD- outfit of the day)
   Chiar dacă îmi cumpăr haine de câțiva ani buni de pe Miniprix, marea mea slăbiciune sunt gențile și ghetele. Poate nu mereu am timp să verific noutățile din categoriile de haine, însă când vine vorba de poșete nou adăugate, nimic nu-mi stă în cale și le cercetez cu amre atenție, cu ochi de cunoscător! Și marea ”problemă” este că pe site apar foarte, foarte des noi modele, de aceea mereu adaug câte ceva pe lista de dorințe.
 

   La acest moment, am pus ochii pe următoarele produse pe care mi le-aș dori în această toamnă:
1. Cizme maro din piele naturală, lucrate manual- pe lângă design , îmi place culoare și tocul forte comod, de numai 8,5 cm. Franjurii-fantezie fac ca modelul să fie și mai special, și nu cred că mi-ar fi plăcut la fel de mult cizmele fără ei. Culoarea neutră face ca aceste cizme să fie ușor de asortat cu haine în alte culori, iar designul le transformă în încălțări versatile: le-aș purta toamna cu o pereche de blugi albastru-închis, un tricou simplu și sacou, iar primăvara le-aș combina cu o rochie mai vaporoasă, cu un imprimeu viu.

2. Ghete cu toc comod- În primul rând, îmi place mult de tot culoarea, mai ales că tonurile de roșu sunt la mare căutare în acest sezon. La fel de în vogă sunt și ghetele cu toc, prevăzute cu șiret, așa că am împușcat mai mulți iepuri dintr-un foc. Deși sunt confecționate din piele ecologică, au un aspect foarte plăcut, iar un mare plus îl constituie tocul de doar 7,5 cm.

3. Geantă din piele naturală- Îmi plac la nebunie gențile din piele, deoarece se mențin foarte bine în timp, așa că sunt o adevărată investiție. La această poșetă, ador designul tip investment bag, despre care v-am mai spus că se poartă în sezonul toamnă/iarnă 2013. Detaliile metalice aurii se combină perfect cu piele naturală de culoare maro-cărămiziu. Un mare plus îl constituie bareta detașabilă, pentru că îmi place să port genți cross-over atunci când este frig afară, ca să pot să-mi adăpostesc mâinile în buzunare.

4. Plic în nuanțe de maro - Ador poșetele-plic, pentru că pot fi asortate cu ușurință la o ținută. De multe ori, îmi creez un outfit plecând tocmai de la plic. Deși par mici, poșetele-plic sunt destul de încăpătoare, în condițiile în care nu vreți să luați cu voi decât strictul necesar. Îmi place mult și cum se combină cele două nuanțe de maro-caramel.

   Cei de la Miniprix (CLICK AICI) au dau startul reducerilor încă de pe 22 noiembrie, când a început săptămâna intitulată Pink Week, un maraton de promoții, care sigur va culmina cu marea reducere din 29 noiembrie- Black Friday. Așa că este perioada oportună pentru a sta cu ochii pe produsele noastre favorite și a profita de cele mai bune reduceri din tot anul. Desigur, pe Miniprix.ro au mereu promoții la produse, însă parcă viața are alt farmec când jucâm în hora reducerilor de Black Friday! Descarcă aplicația Miniprix (pentru Android sau iOS) pentru a fi la curent cu super ofertele Miniprix!

   La final, vreau să vă prezint trei ținute realizate cu ajutorul articolelor vestimentare de pe Miniprix. Chiar dacă produsele nu mai sunt disponibile pe site, voi posta link-urile pentru fiecare produs în parte, așa încât voi să vă puteți face o idee în legătură cu prețul. În plus, veți observa că multe dintre produse au fost la reducere, unele dintre ele fiind chiar niște chilipiruri.
   Toate cele trei ținute sunt potrivite pentru această toamnă; desigur, am exclus din ținute hainele groase, pentru că deși am câteva luate de pe Miniprix, nu am mai găsit link-urile către fiecare în parte (mai ales că platforma online a fost schimbată destul de recent, iar comenzile de pe platforma veche nu au fost păstrate în arhivă).








    V-am zis deja că-mi plac la nebunie poșetele-plic, nu-i așa? Iată câteva din colecția mea de plicuri de pe Miniprix:



 Click pe imaginea de mai jos pentru cele mai bune prețuri la haine și încălțăminte:

Miniprix.ro

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea :* La cat de frumoasa este rochita, ar putea sa scoata in evidenta orice tinuta :)

      Ștergere
  2. Mmm, ce selectie frumoasa! Asta se numeste instigare!!! :P
    Imi plac mult ghetele si cizmele si poseta burgundy din primul colaj! Si plicurile tale!!! :)

    Pupici!
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ilda! Mi-a fost greu sa fac o selectie de numai 4 produse, insa am reusit pana la urma sa aleg doua genti superbe si doua perechi de incaltaminte cel putin la fel de frumoase .

      Plicurile mele imi sunt tare dragi! Multumesc pentru apreciere :)

      Pupici

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Thank you very much, dear Helena :)
      Follow my posts to see more wonderful products from Miniprix !

      Ștergere
  4. rochita din dantela crem este superba..si celelalte sunt frumoase, dar asta mi-a ramas la suflet :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...