marți, 22 octombrie 2013

Clipe de răsfăț la Hotel Emire / Bran


    Ce ziceți dacă în aceste minunate zile de toamnă, când soarele este atât de plăcut iar culoarea funzelor ne îmbie la visare, să ne rupem de rutină, de serviciu, de stres și să evadăm într-un loc magic, unde vom fi răsfățați regește? V-am mai povestit acum ceva timp despre Boutique Hotel Emire, un minunat hotel de 4 stele din Bran- Zărnești, în care fiecare detaliu este bine pus la punct. Impresiile mele sincere le puteți citi în articolul detaliat de aici, împreună cu câteva fotografii.

    De câteva luni bune aștept cu o mare curiozitate să văd cum arată noul centru spa H2O despre care cei de la hotel au vorbit pe pagina lor oficială de facebook, aici. Pe site am văzut planul al centrului spa și al piscinei, însă aastăzi, imediat după inaugurare, am fost impresionată: nu-i așa că piscina arată superb? Cred că un weekend nu este suficient pentru a te sătura de această minunată încăpere frumos amenajată.

     Așa că dacă aveți chef de o ieșire de un weekend, de o evadare din stresul orașelor, de o mini-vacanță romantică sau o sesiune de relaxare și răsfăț cu fetele, vă recomand aceată locație de poveste.

     V-am spus deja ce preparate delicioase au în meniu! Adăugați o plimbare prin Bran, câteva ore de răsfăț la centru spa al hotelului. Și un pahar de vin...roșu (pentru o noapte cel puțin la fel de frumoasă ca și ziua)

    Pentru mai multe detalii despre hotel (locație, fotografii, facilități, tarife și rezervări) : http://www.emire.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...