joi, 24 octombrie 2013

Review: Crema Revitalizanta de noapte Gerocossenn Activa Hydraferm


    De când am folosit pentru prima dată produsele Gerocossen, m-am îndrăgostit de ele. Nu mă așteptam ca niște produse românești să fie atât de calitative și eficiente. În plus, prețurile practicate sunt accesibile, iar calitatea produselor te fac să le cumperi iar și iar.

   Crema Revitalizantă de noapte Activa Hydraferm - Gerocossen am luat-o de AICI, din acest minunat plafar online, la prețul de 18 lei, pentru un flacon de 50 ml. Până acum am folosit două recipiente, fiind una dintre cremele mele preferate.
   Textura cremei este ușoară, foarte plăcută la atingere. În plus, crema se absoarbe rapid, iar pielea nu rămâne deloc grasă. Eu am pielea destul de uscată, așa că această cremă cu extract de măsline, acid hialuronic și squalen a oferit pielii mele hidratarea de care avea nevoie.

   Deși crema este pentru noapte, eu am folosit-o și dimineața, deoarece mi-a plăcut prea mult și nu am vrut ă o înlocuiesc cu o cremă de zi. Crema este suficient de hidratantă cât să asigure o rezitență mai mare a fondului de ten pe fața mea.


    Recipientul mi-a ajuns aproximativ o lună, însă am folosit-o de două ori pe zi. Textura aerată a cremei face ca aceasta să se întindă foarte bine pe piele,așa că o cantitate mică este suficientă pentru toată fața. Eu, însă, nu am făcut niciodată economie, aplicând crema pe față și pe gât chiar de două ori, deoarece pielea devine extrem de plăcută la atingere.
 
    În concluzie,cu siguranță voi mai cumpăra această cremă de față, deoarece amfost satisfăcută de calitatea produsului, iar prețul este unul mai mult decât convenabil.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...