luni, 7 octombrie 2013

Wishlist de octombrie


     Salutare, dragele mele!
     Cum vi se pare toamna până acum? Capricioasă, monotonă? Eu am avut parte de o lună ploioasă, așa că pentru luna octombrie am speranța că vremea se va mai îmblânzi și, chiar dacă temperaturile nu vor fi prea crescute, măcar să înceteze ploaia.
     Pentru următoarele două luni de toamnă nici nu știu ce să trec pe lista de dorințe, pentru că vremea aceasta schimbătoare mi-a dat peste cap toate planurile în ceea ce privește achizițiile. Am pe listă câteva haine mai subțiri, în culori pastelate, însă presimt că abia la primăvară aș avea ocazia să le port.




   
     Pentru toamna aceasta am optat pentru ghetele ankle boots, care vin frumos atât cu pantaloni, cât și cu fuste sau rochii. Ghetele bej de la Ted Baker și cele de mai jos de la Park Lane, ambele din piele întoarsă, sunt printre preferatele mele.
     Îmi doresc o geantă nouă, însă nu mă pot decide asupra unui singur model, așa că încă oscilez între o poșetă cu un imprimeu aparte, o gentuță feminină, sau un rucsac înflorat.
    La bijuterii, mă atrage o nuanță rece de verde-mentă, mi se pare frumos și potrivit pentru acest anotimp.
    În ultimul timp, am avut o mică atracție pentru hainele de culoare neagră, deși de obicei nu port această culoare. Îmi place geaca matlasată de mai jos și minunate ghete negre.

^ SheInside

^ Park Lane


^Pulover Choies


^Foymall.com

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...