joi, 6 martie 2014

Deo-aventura

    L-am îndesat bine în geantă și am tras repede fermoarul, să fiu sigură că nu-l mai aud trăncănind. Ascuns bine acolo, fără o aprobare prealabilă, bombănea fără oprire. Nu m-am gândit vreodată că o relație cu un deodorant poate cunoaște atâtea momente de cotitură și discuții în contradictoriu.
     - Când ne-am cunoscut mi-ai zis că nu ești gelos! îi reproșez, scuturând ușor geanta. Plus că mi-ai intrat la inimă pentru că îmi păreai silențios, și economic. Când îți scoteam capacul, abia dacă fâsâiai puțin, nici că te auzeam. Și-acum nu-ți mai tace gura...
     - Și dacă n-aș zice nimic, ce garanție aș avea că nu m-arunci la primul tomberon?
     - Nu-ți face speranțe bombănind într-una, s-ar putea să ai surprize.
     - Dar nu știu ce s-a-ntâmplat de relația noastră nu mai merge. Mă folosești tot mai rar, nu mă mai scoți la plimbări lungi, abia dacă mă mai pulverizezi prin casă. Am ajuns accesoriu de poșetă ori ce?
     - Pur și simplu, nu mai ai Farmec! Te-am tot păstrat pentru că mi-ai fost drag, dar amintiri frumoase împreună nu prea avem.
      - De când m-ai înșelat prima oară, cum aș putea să mai am Farmec? Tot mă dau peste cap și răsucesc problema pe toate părțile; eu te-am iertat, dar nu mai simt scântei între noi.
      - Ai grijă să nu te ciocnești de brichetă, e pe-acolo pe lângă tine, pe fundul genții, și-atunci ai să vezi că scânteile alea nu sunt tocmai bune pentru tine. Și-apoi de aventuri ce să mai zic...
      - Aventuri? Au fost mai multe, asta vrei să-mi spui?
      - Întocmai, biet deodorant. De când am descoperit noile produse antiperspirante Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, nu am putut să mi le mai scot din minte, pe loc m-au cucerit. De prima experiență ce să mai zic? Tu știi mai bine decât oricine cât de mult contează pentru mine prima impresie.
     Îl aud oftând cu tristețe, dar știu cât de prefăcut poate să fie; așa m-a cucerit și pe mine, vrăjindu-mă cu mirosul său plăcut, însă alte calități nu avea, m-am convins ulterior. 
      - Nu mai ofta atât, dragă, că te consumi de tot și-apoi chiar că vei ajunge la reciclat. Ți-am zis să nu-mi trădezi încrederea, altminteri relația noastră nu o să meargă ca pe roze. Când am vrut să te iau la petrecerea de botez a surorii mele, nu te-ai abținut până nu mi-ai stricat rochia neagră cea nouă. De-aș fi știut de la început că lași urme albe pe haine, îți spun cinstit că și-acum tot pe raftul din magazin te-ai fi aflat. Atunci m-am enervat tare și am avut prima aventură, cu un deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive, aventură pe care nu o regret deloc. De-ai ști ce frumos s-a purtat cu mine, m-ai înțelege: nu tu urme albe, nu tu urme galbene, și un miros încântător! Și cu câtă tandrețe s-a atașat de pielea sensibilă de la axilă, cu formula sa blândă ca o emulsie!
      - Adică între noi lucrurile nu mai merg deloc? M-ai ținut de fațadă, în timp ce tu mă înșelai cu alte deodorante!
     - Păi cum îți explici că prima oară când am mers la sala de fitness, imediat după ce mi-am făcut abonament, m-ai și lăsat baltă, în mijlocul unor șiroaie de transpirație. Nici aroma ta de fructe coapte n-a mai făcut față, așa că a doua oară te-am lăsat acasă, fără resentimente, și am mers braț la braț cu un deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh. Tu n-ai știut nimic, nici n-ai bănuit, dar eu am observat diferența și zău c-am fost toată ziua fresh, atât de proaspăt și de protector a putut să fie deodorantul. Să-mi fie cu iertare, dar nu mă lipsesc de mincinoi ca tine: cum te poți afișa cu eticheta aceea falsă, dezamăgind fetele de pretutindeni?
      - Cred că deja ai devenit prea pretențioasă!
      - Pretențioasă , așa mă numești? Mai degrabă eu am fost cea înșelată, dragul meu. Bagă de seamă că prețul tău de raft îl depășete pe cel al deo-amanților mei; niciodată nu am mai folosit deodorante atât de convenabile și de eficiente. Sunt o norocoasă, recunosc! Nici la birou nu faci deloc față, trebuia mereu să merg la baie ca să te reaplic, dar nu mai aveai prospețimea primei aplicări. L-ai văzut tu pe scumpul deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural la mine la muncă, dar te-am păcălit că e al unei colege. M-ai crezut pentru că ești prea îngâmfat și nu-ți vezi lungul nasului, dar chiar și tu te-ai minunat  de aroma încântătoare și de rezistența deodorantului, pe care l-ai simțit toată ziua la birou, dar nu ai știut că eu îl port.
      - Asta e tot, ori trebuie să mai suport și alte injurii?
      - N-am terminat, dragule, măcar să duc treaba la bun sfârșit, cum tu nu știi să faci. Până și soțul meu , care de altfel este foarte atent la nevoile mele, a văzut că am probleme cu antiperspirantul. A căutat el cât a căutat și s-a interesat peste tot, până a găsit l-a găsit pe cel mai bun: deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide, care este atât de feminin și de delicat, plus că miroase ca o zi de primăvară.
      - Ce înșelătorie teribilă, pe onoarea mea de deodorant!
      Și-atunci n-am mai rezistat, am tras repede fermoarul, am apucat tubul pricinos și l-am aruncat, fără milă, în primul tomberon.
      - Aici ți-e locul, impostorule! Te înlocuiesc cu altul care nu are numai Farmec, dar se ține de cuvânt și nu prezintă o etichetă frumoasă, dar mincinoasă. Am regăsit în el cele mai bune însușiri pe care trebuie să le aibă deodorantul perfect: săruri de aluminiu pentru reglarea procesului de tranpirație, citrofolul - ingredient organic care inhibă procesul de descompunere a componentelor nemirositoare, precum și vitamina E cunoscută pentru acțiunea sa antioxidantă. Adio, eu mi-am găsit sufletul-pereche!
     


*  Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014 (probă propusă de Farmec)

Un comentariu:

  1. Când am cumpărat Cosmopolitan luna aceasta am primit un mini deo Gerovital. O să îl încerc și sper să fie ok, cu toate că vreau să mă orientez în continuare spre cele naturale. Îl folosesc în situații în care nu doresc să risc :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...