luni, 12 mai 2014

Facem și noi puțin sport? Bayo.ro ne încurajează!


   A vorbi despre sport cu o femeie e ca și când ai vorbi despre fotbal cu un bărbat: fie îmi place, fie lasa-mă-n pace! Numai că, spre deosebire de bărbați, femeile pot fi motivate mai ușor, grație caracterului lor de a-și depăși condiția și de a avea un stil de viață mai sănătos. Ca și în cazul bărbaților care se uită la fotbal doar când are loc Campionatul mondial sau cel european, cel mai des întâlnit gen este femeia-hibrid ; în această categorie intră femeile care fac sport doar ocazional, atunci când au o motivație să facă mișcare; de obicei, acestea își concentrează atenția asupra trupului lor înainte de începerea sezonului estival ori cu câteva săptămâni bune înainte de o petrecere sau un eveniment important. Vă regăsiți în această categorie?
   De fiecare dată când vine vorba despre sport, indiferent de ce tip de mișcare ne place fiecăreia dintre noi să facem, mă gândesc la echipamentul sportiv pe care se cuvine să-l purtăm. Poate vă gândiți că este bine să facem mișcare oricum, chiar dacă alegem să purtăm pe noi o pijama, însă eu încurajez fetele și femeile să poarte haine special concepute pentru activitățile sportive, deoarece acestea sunt croite și confecționate din materiale speciale.
    Magazinul online Bayo.ro ne pune la dispoziție o gamă variată de articole sportive destinate pentru tot felul de activități fizice, de la fitness, la gimnastică, aerobic, sau balet, toate special concepute pentru a oferi protecția necesară corpului: haine casual, poante balet, încălțăminte dans, haine de sport. Mai mult decât atât, articolele vestimentare sportive ne oferă încredere în noi și ne dau senzația că activitatea noastră nu este un simplu joc, ci un sport în sine. Îmbrăcămintea sportivă este la fel de importantă cum sunt rochiile pentru petreceri, cămășile pentru birou sau costumele de baie pentru plajă. Vă imaginați cum ar fi să mergeți la o petrecere elegantă îmbrăcată în pijama? Dacă nu, atunci respectați sportul așa cum se cuvine și purtați doar îmbrăcăminte sportivă atunci când vă desfășurați activitățile fizice.




      Eu recunosc că am fost adepta unui stil de viață activ încă din copilărie, când m-am îndrăgostit de handbal și gimnastică. În adolescență am fost poate mai activă ca niciodată, făcând parte din echipele de handbal și volei ale liceului și practicând mult antrenament sportiv nu doar la școală, ci și acasă. E drept că această perioadă a fost marcată de schimbările pe care și le dorește orice adolescentă: pierderea în greutate și dobândirea unui trup svelt, armonios. Anii de liceu au fost, prin urmare, unii foarte activi, în care sportul m-a ajutat să mă încarc cu energie pentru a-mi desfășura și activitatea intelectuală.
   Mai apoi, în anii de facultate și de master, am continuat să fac mișcare, numai că am renunțat la sporturile care îmi erau dragi, orientându-mă spre activități fizice potrivite unei femei în devenire; așa m-am apucat de  aerobic și pillates. Astăzi fac cu plăcere sport, însă mult mai puțin decât înainte, dar niciodată nu m-am gândit să renunț. Mișcarea este extrem de importantă pentru om, mai ales în viața unei femei. Și nu vă gândiți că trebuie să faceți un sport solicitant, cardio, care să vă facă să asudați în exces, ci este foarte bine chiar dacă alegeți activități mai lejere, cum este gimnastica sau baletul. Sportul reprezintă cheia pentru o viață sănătoasă și ne ajută pe noi, femeile, să luptăm împotriva bolilor de oase, cum este cazul osteoporozei. Mai mult decât atât, este o activitate relaxantă, prin care reușim să ne detașăm de stresul cotidian, să lăsăm deoparte grijile și supărările și să ne încărcăm bateriile.
    Revenind la hainele sportive, eu nu am avut întotdeauna echipament sportiv adecvat activităților pe care le practicam, însă mereu mi-am dorit să am o pereche de pantofi sport ori niște bustiere speciale. E drept că nici n-aveam în adolescență banii necesari pentru a-mi achiziționa echipament sportiv, plus că pe atunci nici nu se existau magazine bine aprovizionate, cu o mare diversitate de produse, cum este cazul magazinului online Bayo.ro, de unde ne putem alege cu ușurință haine, pantofi sport și accesorii potrivite activității sportive pe care o practicăm, cât și stilului nostru vestimentar.
   Răsfoind paginile site-ului, m-am oprit în fața Body-ului pentru sport Pineapple Basic, care mă duce cu gândul la anii 70-80, o perioadă foarte activă, reprezentată de o generație rebelă, iubitoare de mișcare. Imposibil să nu fi văzut măcar un film ori un videoclip în care fete și femei îmbrăcate în dresuri sau colanți colorați și body-uri cum este acesta să practice diverse sporturi, în sepcial aerobic sau pillates. Da, chiar îmi doresc un astfel de body, mai ales că eu fac sport acasă și mi-ar plăcea să fac gimnastică într-un astfel de echipament sportiv; cred că mi-ar da un plus de energie, pentru că mi-aș aduce aminte de femeile cu coafuri stufoase care nu se opreau din mișcare, îmbrăcate în astfel de costume.


   Pe lângă acest body, pe site mai sunt și alte modele, așa că le puteți descoperi în voie, alături de alte echipamente sportive încântătoare, precum poante pentru balet, sandale pentru dans. Dacă și voi faceți sport sau aveți de gând să vă apucați de puțănă mișcare înainte de sezonul estival și sunteți în căutare de echipamente sportive de calitate, la prețuri accesibile, atunci vă sunt utile următoarele informații despre magazinul online Bayo.ro:

  • fiecare comandă mai mare de 250 de lei beneficiază de un voucher gratuit de 50 de lei 
  • prima comandă plasată pe site beneficiază de o reducere de 10%- folosind codul Promo101
  • livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 250 lei
  • consultați și categoria de promoții, unde vă puteți bucura de produse reduse cu până la 60%
  • Bayo vă așteaptă pe blog cu multe articole interesante legate de activități fizice, precum fitness, balet, dar și despre secretele unei alimentații echilibrate
  Voi faceți sport în viața de zi cu zi? Cât de important vi se pare sportul în viața unei femei? Ce echipamente sportive purtați sau v-ar plăcea să purtați?

   
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...