vineri, 19 septembrie 2014

Comandă Miniprix de septembrie


   La începutul lunii septembrie am plasat o nouă comandă în magazinul online Miniprix.ro, mai ales că era disponibilă o reducere de 20% pentru comenzile plasate din aplicația pentru dispozitivele mobile (telefon și tabletă). Îmi doream neapărat o pereche de adidași noi, pentru că în sezonul toamnă-iarnă, articolele sportive sunt la mare căutare. Desigur, eu voiam ceva pentru alergat, dar adidașii sunt tare frumoși, așa că îi pot purta la fel de bine și pe stradă, când ies la plimbare.
   Inițial, îmi doream o pereche Nike AirMax, văzusem una pe Asos, dar din păcate costa undeva în jurul sumei de 80 de lire și nu dispuneam de suma respectivă, și nici n-am considerat că se merită să dau mai bine de 4 milioane pe o pereche de runners. N-am căutat prea mult o variantă mai accesibilă și am găsit imediat perechea roz de adidași marca Routt, pentru care am plătit numai 79 lei. Sora mea și-a luat același model, pe culoare albastru deschis (click aici pentru a vedea perechea). Eu am optat pentru roz aprins, pentru că voiam să se asorteze cu restul echipamentului sportiv.
   Prin urmare, mi-am pus adidașii în coșul de cumpărături fără să stau pe gânduri și i-am primit rapid, în cutia originală. Am optat pentru măsura 37 pe care o comand de obicei și mi-au venit perfect în picior. Sunt ușori și comozi, numai buni pentru activități fizice, dar și pentru plimbări. Pe site încă mai sunt disponibili, dar în alte combinații de culori. Din punct de vedere calitativ, eu le dau calificativul excelent, pentru că nu diferă ca și calitate și design față de modele marca Nike, Adidas, Puma (running shoes). În plus, eu am dat mai puțin de 80 de lei și am primit o pereche nouă care în magazinul original costa de 4-5 ori mai mult. Merită să vedeți toate perechile de pantofi disponibile pe Miniprix.ro (CLICK AICI), pentru că prețurile sunt destul de mici, iar calitatea o să vă satisfacă. Sunt disponibile și modele pentru bărbați, dar și pentru copii, în categoriile corespunzătoare.




   La sfârșitul lunii august mi se consumaseră câteva cosmetice esențiale, motiv pentru care în comanda Miniprix am adăugat și câteva produse Dove: săpun lichid, gel de duș cu smochine 250 ml și o cremă de mâini hidratantă. Îmi plac mult de tot cosmeticele Dove, mi se par cele mai bune din comerț (și aici mă refer la produsele care se găsesc în supermarket, hipermarket) și m-am bucurat când cei de la Miniprix le-au adus pe site, deoarece prețurile sunt avantajoase și nu trebuie să mai umblu după ele prin magazinele fizice.
   Pe site sunt o sumedenie de cosmetice interesante, de la creme, șampoane, geluri de duș și multe altele, toate disponibile în categoria Frumusețe și sănătate (CLICK AICI).
 
   Voi aveți vreo pereche de adidași în garderobă?



3 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere! Adidasii sunt foarte frumosi. Mai ales pentru ca sunt roz... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de obicei imi cumpar adidasi de la Intersport dar o sa am in vedere si magazinul Miniprix de acum. Am 3 perechi de adidasi: albi, si roz.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am adidasi,desi nu port foarte des...
    Draguta perechea ta! :)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...