marți, 11 noiembrie 2014

Mici cumpărături de toamnă


    La sfârșitul lunii octombrie am avut o escapadă de weekend la Sinaia, unde deși n-am prins vreme prea frumoasă, ne-am plimbat mult, pentru că peisajele sunt de-a dreptul încântătoare în această perioadă a anului. Acest mic orășel de munte are părțile lui frumoase, dar mie mi se pare că e rămas în urmă și că are aspectul tipic ante-decembrist. Dacă nu ați mai trecut de mult pe aici, să știți că artera principală s-a mai modernizat și toate cablurile de aici au fost împământate (cu excepția străduțelor adiacente), ceea ce schimbă în bine aspectul aleei de promenadă. Mai mult, s-a deschis și un mall cu magazine cunoscute chiar în centru, dar nu vă pot spune cu exactitate ce puteți găsi în el, deoarece nu i-am trecut pragul.

   Am luat la pas Sinaia și, puțin mai jos de hotelul Internațional, pe aceeași parte, am găsit un mic magazin cu produse importate din Germania (nu este un magazin tip TCM). Este un mini-market cu fel și fel de produse, de unde este aproape imposibil să ieși cu mâna goală, mai ales dacă îți place ciocolată nemțească. Am luat fiecare raft la rând și la sfârșit am rămas cu o ciocolată Choceur cu cocos, gume de mestecat Mentos cu trei arome (pepene roșu, ananas și pepene galben), un lac de unghii Sabrina Rudnik, o cană simpatică și două pachețele parfumate pentru șifonier.
   Eu prefer ciocolata albă și tableta aceasta sățioasă, plină cu fulgi de cocos și deosebit de aromată m-a uns pe suflet. Am luat și alt sortimente pentru cei dragi și toate au primit același feedback. Cana cu cățeluși, respectiv lacul de unghii, m-au costat 5 lei fiecare, un preț foarte mic. Oja cu sclipici este un lac colorat, care după 2 straturi aplicate se vede foarte frumos pe unghii și are o textură nisipoasă. Sabrina Rudnik este un brand de cosmetice foarte ieftine și chiar dacă aveau un stand întreg cu produse, nu am fost tentată să iau și altceva decât oja. Cu siguranță când voi reveni în Sinaia voi mai trece pe la acest magazin. Voi ați fost vreodată pe acolo?




   Ați văzut noua promoție Buy 2 get 1 - 60% off (click aici) de pe SheInside.com? Dacă vă place ceva, profitați de faptul că până pe 1 decembrie au transport gratuit pentru orice comandă! Acest site, ca și celelalte platforme asiatice, lansează de două-trei ori pe lună promoții atractive. Eu am plasat câteva comenzi pe site și pot să spun sincer că sunt multe produse de calitate, care își merită banii, dar sunt și unele de proastă calitate. Nu vă lăsați încântați de prețurile mult prea mici dacă vreți ceva frumos și optați pentru cele cu prețuri medii sau mari, pentru că diferența este evidentă. Vă ajută mult și pozele clientelor care au încărcat poze purtând produsul comandat, pe care le puteți vedea în josul paginii fiecărui articol în parte. La unele produse nu există un astfel de review, așa că trebuie să vă încercați norocul. În plus, dacă încărcați poze cu voi purtând produsul, veți primi 20 de puncte pt fiecare fotografie, adică echivalentul a $0,2 .

  Am tras cu ochiul la ofertă și mi-au atras atenția mai multe piese vestimentare, deși în această perioadă încerc să fac economii, pentru că se apropie sărbătorile. Totuși, iată câteva lucrușoare favorite, potrivite pentru această perioadă, pe care mi-ar plăcea să le am în șifonier:







10 comentarii:

  1. Articolul tau a picat la tanc, la inceputul lui decembrie mergem la sinaia, si chiar ma gandeam ca va fi o plictiseala crunta, tipicele Peles, Pelisor, si cam aia e! Dar bine ca am aflat de la tine de magazinul acela, sigur il vizitez! trebuie shopping si la munte :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela, ma bucur sa aud asta. permite-mi sa-ti mai recomand si cafeneua Parcului, este vis-a-vis de Cazinou si are o atmosfera foarte relaxanta (trebuie sa incerci clatitele facute dupa o reteta veche, cu vin alb in compozitie- preturile sunt ok, in jur de 10-12 lei/portia generoasa). Magazinul german e la circa 100-150 m de Hotel International, cu o iei in jos spre DN si are steagul german la intrare :) Daca nu ai vazut, merita sa te duci si la Manastirea Sinaia si la casa memoriala George Enescu . Pupici

      Ștergere
    2. Chiar nu le-am vazut, avem ce face in acel weekend! Multumim mult pentru informatii! Te pup!

      Ștergere
    3. Distractie placuta si sper sa prindeti vreme buna! Te pup

      Ștergere
  2. cat de dragalasa e canuta :))

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de bunătăți ți-ai luat, să le folosești cu drag! Cana e super simpatică, iar oja arată tare bine.
    Chiar e foarte bine venit articolul tău, nu știam de acel magazin cu produse nemțești și m-ai făcut să-mi doresc și mai mult să ajung la Sinaia! N-am mai fost de mult, iar când ajung sigur-sigur o să trec pragul magazinului că sunt înnebunită după ciocolata nemțească!
    Off-topic: ți-am pasat un tag simpatic, poate te atrage ( www.ella-beautycorner.com/2014/11/tag-me-time.html ).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Miha! Daca ai drum pe acolo, nu-l rata, sigur o sa-ti placa ceva :D
      O sa incerc sa completez si eu tag-ul, multumesc pentru nominalizare ! Te pup

      Ștergere
  4. Vai.. ce frumoase sunt ultimele 2 articole, vesta cu ciucuri si cardiganul <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Fooarte frumoasa rochita neagra! Fular ca cel din imagine am si eu si imi place la nebunie! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...