joi, 13 noiembrie 2014

Ținuta zilei: Boyfriend jeans și Ghete joase


    Ultimele zile au fost neașteptat de frumoase pentru această perioadă a anului, motiv pentru care am profitat de ocazie pentru a scoate la plimbare blugii rupți. Nu cred că voi mai avea ocazia să-i port până la primăvare, poate doar cu dresuri de culoare piciorului pe dedesubt. 
   Recunosc că nu-mi place sfârșitul de noiembrie, pentru că se așterne cel mai urât peisaj al anului: copacii își pierd toate frunzele și totul devine posomorât. Dar trebuie să depășim monotonia și să ne bucurăm de tabloul colorat de toamnă, cât mai avem ocazia. Iubesc să mă plimb prin parc în această perioadă, cred că e singura perioadă a anului în care fac acest lucru cu plăcere. Îmi place să simt frunzele cum foșnesc sub picioare, să mă afund în ele strânse laolată ca o pătură groasă, să le iau în mâini și să le transform într-o ploaie de frunze. Plăcerea mea de copil mare.
   Revenind la ținută, am optat pentru un look masculin, dar am inserat și elemente feminine. Aspectul ținutei este unul lejer, potrivit pentru o plimbare sau o ieșire în oraș. Blugii boyfriend au devenit favoriții mei și nu mă așteptam să mă simt atât de bine în ei. M-au costat $30, adică în jur de 105 lei și măsura S mi-a venit perfect. Sunt încă disponibili pe site, în două variante de culori (Click aici). Doar astăzi și mâine, Oasap are transport gratuit pentru orice comandă, iar produsele sunt livrate în aproximativ o lună de zile.

   Am vrut să-i combin altfel, așa că le-am îndoit marginile și le-am asortat ghete joase. Referitor la ghete, le tot încalț oricând am drumuri mai multe de făcut, pentru că sunt comode. Plus că au și o căptușeală ușor pufoasă, așa că le pot purta chiar și cu dresuri, fără să-mi fie frig la picioare. Eu am optat pentru nuanța aceasta deschisă de maro pentru a le asorta cu cât mai multe haine pe care le am, dar și pentru că mi-a plăcut contrastul cu partea mai strălucitoare. Am comandat măsura 37 și îmi vin bine în picior. Eu le-am luat la preț întreg, dar acum sunt reduse cu 64% și mai sunt disponibile în trei variante de culori (Click aici). În plus, au actualizat stocul de încălțăminte pentru sezonul rece cu multe modele la prețuri rezonabile.

Am purtat (aveți link-ul fiecărui produs în parte):
Geantă Esprit


   În partea de sus am ales o cămașă de denim. Afară nu era prea frig și dacă tot mi-am scos paltonul la plimbare, nu a fost nevoie să iau ceva gros pe dedesubt. Îmi plac cămășile de denim pentru că sunt versatile și arată bine în multe combinații vestimentare. Am înnodat cămașa în față tocmai pentru a obține look-ul de bad girl, dar am avut grijă să port un top fin pe sub cămașă. Este vorba despre un top cu aspect satinat, foarte fin, întocmai articolelor de lenjerie. Contrastul dintre acesta și cămașa de blugi mi s-a părut interesant.

   Paltonul negru are inserții din piele ecologică în partea din față, are buzunare și se închide cu fermoar. L-am comandat de pe SheInside.com anul trecut și l-am purtat de nenumărate ori și arată impecabil, motiv pentru care revin asupra ideii că pe site-urile asiatice se găsesc și haine de calitate. Până în decembrie, au transport gratuit pentru orice comandă, dacă vă interesează ceva (nu uitați să verificați cu atenție dimensiunile hainelor). Eu am ales măsura S pentru acest palton și mi s-a potrivit la fix.

   Vă amintiți că eșarfa cu dungi am cumpărat-o de pe Kurtmann.ro pentru iubitul meu? Numai că atunci când am desfăcut coletul și am văzut cât este de frumoasă, nu am putut să renunț la ea. N-am putut! Și am ales să o înfășor în jurul gâtului, iar la sfârșit am aruncat-o pe spate, ca un francez neglijent. 
   Chiar dacă outfitul are influențe masculine, niciodată nu uit că trebuie să ne păstrăm feminitatea, motiv pentru care nu renunț niciodată la detalii care să scoată în evidență acest lucru, precum topul satinat și bijuteriile. Mi-am prins părul lejer, pentru că am luat o pauză și nu mai folosesc placa și ondulatorul, pentru a-l lăsa să se regenereze. 
   Voi cum vă petreceți ultima lună de toamnă? Sunteți pregătiți de iarnă?



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...