miercuri, 24 decembrie 2014

De Crăciun


   Mai sunt câteva ore până la Crăciun și m-am amuzat copios urmărind traseul Moșului, după ce am văzut la tv că bietul de el este urmărit mai ceva ca un spion. Încă puțin și ajunge și aici! Eu am făcut pe elfișorul zilele acestea, ieri am împachetat ore în șir cadouri, iar astăzi am prăjiturit cu drag. Nu am avut poftă de deserturi sofisticate,pentru că nu sunt tocmai expertă în bucătărie și mă mișc destul de greu, așa că m-ar fi prins Revelionul făcând o prăjitură cu 2 creme și 3 siropuri. Am vrut să fac fursecuri, dar m-au ispitit două rețete de pe minunatul blog culinar al Laurei Sava: brioșe Panettone și Cuib de viespi. Le-am gustat pe amândouă și vi le recomand, în special cuibul de viespi, care a fost de-a dreptul decimat de cei din familie. Merge cu vin, merge cu ceai, dar nu e de dietă!

   La împodobit cadouri sunt mereu prima; este activitatea mea preferată de sărbători și caut din timp ambalate simpatice, cât mai frumos imprimate. Mereu mi-a plăcut să fac cadouri, așa că sunt bună de ajutor de Moș. De fiecare dată caut cadouri care se potrivesc destinatarului (sau cel puțin așa am impresia, că se potrivesc) și am cumpărat fel și fel de daruri, dar am și făcut unele handmade la care am lucrat cu mare plăcere.
   Iarna aceasta a fost neașteptat de prietenoasă până acum, lucru care m-a bucurat, deși parcă sărbătorile nu au același farmec fără zăpadă, fără un nas înroșit de la frig și țurțuri topiți în mâini. Sunt convinsă, totuși, că  zăpada ne bate la ușă și chiar dacă sunt născută în ianuarie, nu pot să spun că iarna este anotimpul meu favorit.

   Dragilor, nu pot să vă las fără o mică urare: Crăciun fericit și toate urările de bine, cu mult drag! Dacă anul 2014 nu a fost întocmai cu ați fi dorit să fie, vă urez să mai aveți puțină răbdare; în fapt, se spune că cei răbdători vor fi cei mai câștigați! Vă îmbrățișez cu drag și ne revedem în câteva zile, sper că nu și cu câteva kilograme în plus :)

4 comentarii:

  1. Și mie îmi place să pregătesc cadourile... dar în punguțe. :)) La împachetat nu mă pricep deloc!
    Sărbători fericite alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărbători fericite îţi doresc, alături de cei dragi! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite si pline de caldura si iubire!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...