sâmbătă, 20 decembrie 2014

Mobilă frumoasă pentru Acasă

 

 
    În agitata cursă a existenței, întocmai unui hamster ce se învârte la infinit într-o roată fără oprire, omul modern are nevoie de obiecte personalizate, de calitate superioară, care să-i transforme casa într-un refugiu unde să-și poată încărca bateriile după o zi solicitantă. Astfel de piese de mobilier speciale se găsesc în magazinul online Mobila-Ghencea.ro, pe care trebuie să-l vizitați dacă vă doriți obiecte deosebite, din materiale de calitate și cu un design modern. Diversitatea modelelor face ca fiecare dintre noi să-și găsească mobila potrivită pentru dormitor, living, bucătărie și birou.
    Pentru câteva clipe de relaxare, vă invit într-o vizită virtuală, pentru a vă imagina cum arată casa decorată cu piese de mobilier din acest magazin. Eu mi-am ales deja articolele de mobilier favorite, cărora le-am găsit cu ușurință locul în locuința mea.


    Și vă deschid ușa cu amabilitate, strecurându-vă, prin holul simplu, către sufrageria primitoare, în mijlocul căreia tronează minunata canapea extensibilă Rita, cu aspect vintage și spătar jos, ce te îmbie să îți odihnești trupul pentru câteva clipe. Culorile neutre, naturale și mixul dintre textil și lemn se completează perfect și dau naștere unei mobile de living care-și poate găsi locul în orice casă. Părțile laterale au un model aparte, cu irizații aurii, ce-mi amintește foarte mult de stilul baroc; astfel de piese de mobilier sunt clasice și nu se demodează în timp, fiind cea mai inspirată achiziție pentru o sufragerie amenajată cu bun gust.


  Trecând în cealaltă cameră, veți fi surprinși de bucătăria luminoasă, cu influențe mediteraneene. În mijlocul camerei cu pereții albi, se răsfață o masă bej cu patru scaune tapițate, cu structură cromată și ornament din lemn de cireș. Manopera perfectă nu lasă nici măcar un detaliu la întâmplare, astfel că orice atingere a suprafeței mobilierului de bucătărie este ca o mângâiere maternă. Micul dejun este mai relaxant pe aceste scaune confortabile, savurând ceașca cu ceai sau cafeaua aburindă. În plus, masa din bucătărie este locul în care membrii familiei se întâlnesc cel mai des, așa că trebuie să primeze calitatea și durabilitatea acestor piese de mobilier.


  V-aș învita în dormitor, dar este un spațiu intim, unde partenerii din viață își împărtășesc gânduri, apăsări sufletești, ori simple priviri ce spun mai mult decât o mie de cuvinte. Astfel, dormitorul trebuie să fie o încăpere primitoare, în concordanță cu armonia de cuplu, unde fiecare moment să poată fi prețuit ca atare. Aici ne așteaptă patul, leagănul iubirii noastre, un leagăn al tandreții, al cuvintelor frumoase, al îmbrățișărilor calde. Locul în care se unesc două suflete și locul în care ia naștere rodul iubirii. Locul odihnei și al relaxării noastre, în care gândurile negre și tristețea sunt risipite imediat. Dintre paturi de lemn ori paturi feerice, din fier forjat, este imposibil să nu vă găsiți leagănul perfect pentru sufletul vostru.

   Aici se încheie promenada virtuală prin casa mea, modernizată cu Mobilă Ghencea, dar vă recomand să continuați vizita în magazinul online, unde veți găsi o adevărată comoară pentru casă. Prețurile pentru toate buzunarele, livrarea rapidă în toată țara și posibilitatea de a achiziționa produse cu plata în rate fără dobândă sunt câteva dintre motivele pentru care merită să vizitați acest magazin care ne pune la dispoziție mobilă frumoasă pentru Acasă!

Un comentariu:

  1. Daca este vorba despre magazinele de mobila din Ghencea, tin sa precizez ca imi plac produsele lor. Mi-am luat pat de la ei acum 2 ani...urma un dressing, dar m-am razgandit..astept sa ma mut la casuta mea! Doamne ajuta! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...