marți, 10 februarie 2015

Noi achiziții: Obiecte Deco


    De Crăciun, colecția mea de obiecte deco s-a îmbogățit cu câteva exemplare speciale, pe care cei dragi le-au ales cu multă pricepere. Acasă, am tot soiul de săculeți, poșetuțe, coșulețe și coșuri, cutii decorative, pe care le-am umplut cu obiecte mici, de la bijuterii, produse de machiaj, până la creioane, pixuri și tuburi cu lipici. 
   Noi, femeile, avem o mare pasiune pentru obiectele de depozitare, pentru că știm că ele ascund mici comori. Dar iubitul meu, când vede ce-i la mine în cameră, mereu mă „amenință” că la casa noastră vom avea atât de puțină mobilă încât nu voi avea unde să-mi depozitez poșetuțele și coșurile cu drăcii. Eu chicotesc, pentru că nu mă despart de ele, ba chiar se pare că cei dragi îmi oferă o mână de ajutor în a strânge și mai multe.


Iepurașul din imagine are un dublu rol: decorativ și practic. Da, este un cadou potrivit mai degrabă pentru fetițe, dar un așa set shabby chic este tocmai potrivit pentru mine. Iepurașul, care este prevăzut cu un cerc din plastic transparent, servește pe post de suport pentru prosopelul de față, din același set. Sunt atât de drăguțe, încât nu mă îndur să le folosesc des pentru a nu le strica aspectul. Și iată că mi-am găsit  o tovarășă pentru momentele de îngrijire, iar prosopelul moale din bumbac este perfect pentru a-mi tampona fața după spălare. 


    Produsele Sabon mi-au dat târcoale la sfârșit de an, dar am reușit să stau cuminte și nu mi-am luat nimic, nici de pe site, nici din magazinele fizice. Adevărul este că-mi plac mult, dar prețurile nu sunt cele mai prietenoase, așa că uneori trebuie să mă abțin. În schimb, am primit două portfarduri deosebite (vezi aici), care m-au încântat prin material și prin aspectul prețios. Sunt numai bune de luat în geantă, deoarece nu sunt foarte mari și încap în ele doar produsele de machiaj de dimensiuni mai mici (rimel, creion, tuș, rujuri).


   De curând am descoperit un nou outlet online, numit Brand Circus, unde am găsit produse de la branduri cunoscute, precum Zara, Bershka, Stradivarius (numele acestora sunt prescurtate, iar Zara va fi trecută cu un simplu Z). Pozele la îmbrăcăminte nu sunt cele mai reușite, dar sunt convinsă că acestea nu lasă de dorit din punct de vedere al calității. 
   Nu am avut timp să răscolesc tot site-ul și recunosc că mie mi-a atras atenția categoria „Pentru Casă”(Click aici), unde am găsit multe articole Zara Home la prețuri foarte accesibile. Dacă ați intrat vreodată în secțiunea Home a magazinelor fizice Zara, atunci știți câte lucruri simpatice pentru casă au. Mie mi-au căzut cu tronc cele două produse de mai jos. Nu-i așa că sunt super-drăguțe?




^Set 6 farfurii baby blue (Click aici)

2 comentarii:

  1. Ce chestiuțe simpatice! Să le folosești cu drag! ^^

    Btw, nu știam de site-ul Brandcircus, astfel încât postarea ta îmi e de folos. Mersi! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Este cu mult deasupra magazinului Kurtmann..are in general aceeasi marfa dar la preturi mult mai bune . Eu il stiu de ceva timp si de cand l-am descoperit am uitat de Kurtmann :) Ana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...