joi, 29 octombrie 2015

O nouă comandă Apiland.ro


   Despre produsele apicole de la Apiland, produse la noi în țară, v-am vorbit în mai multe rânduri. Când descopăr lucruri care îmi plac, îmi place să împărtășesc experiențele mele și să le recomand și altora. Spre exemplu, v-am mai povestit despre fiecare dintre produsele incluse în noua comandă Apiland și motivul pentru care le-am pus din nou în coșul de cumpărături este acela că au devenit favoritele mele.

   Experiența mea cu produsele din stup nu este una vastă. În copilărie mâncam doar miere, pe care mătușa care ne-a crescut o cumpăra de la o vecină ce avea câțiva stupi. N-am să uit niciodată gustul acelei mieri, atât de licoros și culoarea asemănătoare chihlimbarului, de un auriu tulbure. Am regăsit gustul în mierea de salcâm de la Apiland, acest tip de miere fiind singurul care nu se cristalizează. Deși mierea cristalizată se „repară” ușor, prin introducerea borcanului în apă fierbinte, sunt mai comodă și-mi place să văd lichidul vâscos în starea pură, inițială. 

   Mierea de salcâm este printre primele produse Apiland pe care le-am încercat și n-a lipsit niciodată din comenzile pe care le-am plasat în acest magazin online. Este tare bună, iar diferența se observă imediat după ce încercați mai multe tipuri de miere din comerț. Eu o mănânc simplă, câte o lingură dimineața, ori o întind pe o felie de pâine prăjită sau o adaug în ceai fierbinte, în loc de zahăr. Foarte des o folosesc la prăjituri, am încercat tot mai multe rețete care au în compoziție acest produs apicol.
   Prețul unui borcan de miere de 500 g este de 33 lei și poate fi comandat de AICI. Pentru un borcan de 1kg veți plăti 59 lei.

   Pe lângă miere, un alt produs favorit de la Apiland este Lăptișorul de matcă pur crud, pe care îl folosesc cel mai mult în tratamente cosmetice. Această substanță secretată de albine constituie hrana reginei stupului, matca, a cărei durată de viață este de circa 5 ani. Ca să înțelegeți cât de minunat este lăptișorul de matcă, gândiți-vă că o albină normală are o durată medie de viață de 45 zile.
  Mai multe informații despre lăptișorul de matcă găsiți AICI, de unde puteți și să îl comandați. Eu cumpăr de obicei varianta la 25 g, care costă 37 lei, însă cea mai avantajos este pachetul 100g +25 g gratis, la prețul promoțional de 141 lei.
   În combinație cu mierea, face minuni pentru ten și păr și găsiți pe blog câteva rețete de măști homemade pe bază de lăptișor:


   Pasta de dinți Manuka Health este un must-have pentru mine. A devenit rapid favorita mea și cred că am consumat mai mult de 6-7 recipiente până acum. Un tub de 100 g îmi ajunge aproximativ 2-3 luni, folosit de două ori pe zi. Ca să fiu sigură că nu-mi lipsește pentru o igienă dentară de nota 10, mi-am cumpărat 2 tuburi, pentru că știu că nu mă voi plictisi de ea prea curând. Nu are gustul mentolat, de fluor, al pastei de dinți obișnuite, însă combinația de plante și miere de manuka lasă respirația proaspătă pentru o perioadă mai îndelungată. Pasta de dinți poate fi comandată de AICI, la prețul de 42 lei.

   Zilele trecute v-am împărtășit experiența mea cu Tonicul Apicultorului, niște fiole ingenioase care mi-au fost de mare folos în cura de imunizare împotriva răcelilor. Acest produs marca Apiland este disponibil în două variante- de 10 și 20 fiole - și este compus exclusiv din produse apicole (lăptișor de matcă, propolis, polen, miere, apă purificată). Toate detaliile legate de produs și impresiile mele le puteți citi în articolul de AICI.


  Câteva informații utile despre magazinul online Apiland.ro:
    - gama de produse Apiland poate fi consultată folosind categoriile de produse din partea stângă a site-ului; pentru fiecare produs în parte găsiți toate informațiile necesare
    - produsele dorite se adaugă în coșul de cumpărături, apăsând butonul cu acest nume din dreptul fiecărui produs
    - plata se poate face ramburs (la primirea coletului) sau online prin serviciul mobilPay (carduri Visa și Mastercard)
    - livrarea produselor se face prin curier rapid Fan Curier în termen de 24-48 ore și prin poșta română(doar în zonele în care FanCourier nu are acoperire)
    - cost transport- 10 lei; livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 200 lei
    - comandă minimă: 50 lei
    - produsele pot fi returnate în termen de 14 zile, dar numai dacă sunt sigilate

2 comentarii:

  1. Chiar aveam nevoie de o astfel de recomandare; daca intri pe net gasesti cu sutele dar nu stii spre care sa te indrepti. Sa fie Apiland atunci! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, pe internet exista o mare diversitate de produse apicole, asa ca este foarte greu sa iei o decizie. Eu am incercat mai multe produse de-a lungul timpului, dar daca ar fi sa recomand cuiva, prima firma care mi-ar veni in minte ar fi Apiland, fara dubiu.
      Au produse foarte bune, merita sa le incercati :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...