duminică, 8 noiembrie 2015

Ghete, botine și cizme - dePurtat.ro


     Unul dintre cele mai cunoscute magazine online de încălțăminte din România este dePurtat.ro, îndrăgit de tot mai multe femei din cauza modelelor variate, moderne și a prețurilor accesibile. Răsfoind paginile site-ului vei descoperi articole de încălțăminte pentru toate gusturile, iar fotografiile detaliate te ajută să îți faci o părere exactă despre produs, fără să ai surprize la livrare. Surprinderea în fotografii a unui model din mai multe unghiuri mi se pare ideală, deoarece îmi oferă posibilitatea de a studia o pereche de încălțăminte ca și când aș avea-o în mână.

   Pentru sezonul toamnă-iarnă 2015, magazinul dePurtat este aprovizionat cu modele frumoase de ghete, botine și cizme. După cum am amintit mai sus, prețurile sunt bune, articolele sunt de calitate (dar puteți citi mai multe feedback-uri ale clienților în pagina fiecărui produs sau pe pagina de facebook a magazinului). Trebuie să știți de la bun început că modelele nu sunt confecționate din piele naturală, ci din piele ecologică, adică din înlocuitori sintetici de bună calitate.

    Favoritele mele pentru toamnă sunt ghetele, îmi plac îndeosebi cele cu șiret, care se încalță un pic mai greoi, dar mi se par a fi cele mai estetice. Cu un aspect ușor masculin, acest tip de ghete sunt comode și asigură confortul pe toată durata zilei, iar mie îmi place să le port atât cu blugi, cât și cu fuste.  Mi-au atras atenția modelele de mai jos, în culori natur:
                1. Ghete kaki (vezi aici) - 119 lei
                2. Ghete maro (vezi aici) - 99 lei


    Ghetele negre sunt și ele foarte populare, datorită versatilității lor. În general, încălțămintea de culoarea neagră este cea mai îndrăgită în rândul femeilor, fiind și cea mai rezistentă  (pete, zgârieturi). Modelele de mai jos mi-au atras atenția:
                1. Ghete negre cu fermoar (vezi aici) - 149 lei
                2. Ghete negre (vezi aici) - 159 lei

 
 Pentru femeile care preferă încălțămintea cu talpă înaltă, se găsesc câteva perechi tare frumoase, unele dintre ele chiar îmblănite. Am rămas tot la modelul cu șiret, așa că vă recomand cele două modele de mai jos:
                1. Botine maro cu blăniță (vezi aici) - 149 lei
                2. Ghete negre (vezi aici) - 149 lei


   Franjurile sunt în trend în sezonul toamnă-iarnă, de aceea vedem peste tot modele de încălțăminte decorată cu franjuri. Acest tip de încălțări cu aspect western arată foarte bine în combinație cu haine din denim, dar sunt ideale pentru anotimpurile de tranziție, toamnă și primăvară. Mi-au plăcut ghetele cu toc comod, în culori natur, foarte versatile:
                1. Ghete camel (vezi aici) - 149 lei
                2. Ghete bej (vezi aici) - 129 lei


    Pentru birou, cele mai îndrăgite sunt botinele cu toc comod, potrivite pentru a fi purtate cu fustă și cămașă, dar cu un toc care să asigure confortul pe durata programului de lucru. Perechile de mai jos au culori neutre și un design elegant:
                1. Botine negre (vezi aici) - 119 lei
                2. Botine maro (vezi aici) - 149 lei


  Să nu uităm, desigur, de cizme, un alt model de încălțăminte ideal pentru sezonul toamnă-iarnă. Cizmele joase arată bine și cu rochii, cât și cu pantaloni, iar modelele moderne au diverse detalii care le scot din anonimat, precum lanțuri, catarame, ținte. Perechile de mai jos mi se par foarte frumoase:
                1. Cizme camel(vezi aici) - 119 lei
                2. Cizme negre (vezi aici) - 149 lei
                3. Cizme maro (vezi aici) - 169 lei

   
   O altă alternativă pentru ținutele office sunt cizmele cu toc, eu le prefer pe cele cu un toc mediu, comod, cum sunt cele de mai jos:
                1. Cizme negre (vezi aici) - 119 lei
                2. Cizme camel (vezi aici) - 149 lei



   Informații utile despre magazinul dePurtat:
  Taxe transport: 
- Curier (livrare in toata tara, 1-2 zile lucratoare) 9 lei 
- Prioripost (Posta Romana, 2-3 zile lucratoare) 9 lei 
- Livrare in Bucuresti (1-2 zile lucratoare) 5 lei  
- Transport gratuit la comenzi mai mari de 149 lei 

Toate detalii legate de politica de retur le găsiți AICI.

   Iată și două magazine online alternative pe care vi le recomand:
- dacă doriți încălțăminte la prețuri mai mici - Kalapod (vezi aici)
- dacă doriți încălțăminte din piele naturală - Dasha(vezi aici)

4 comentarii:

  1. am trecut sapt trecuta pe la magazinul lor,au modele dragute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu le-am vizitat magazinul fizic, dar sunt mereu la curent cu noutățile de pe site :)

      Ștergere
  2. Au si magazin fizic, da. In Titan! :)
    Sunt multe modele frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, și mie îmi plac modelele lor,sper să ajung cândva și în magazinul din Titan :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...