duminică, 10 ianuarie 2016

Review: Tuș pentru ochi L'Oreal Paris Super Liner Gel Intenza


     De-a lungul timpului, am folosit diverse produse pentru conturarea ochilor, deoarece îmi place să ofer intensitate privirii, trasând o linie subțire pe pleoapa de sus. Din experiența personală, tușurile cu gel lichid mi se par cel mai greu de folosit, deoarece trebuie să ai o mână sigură pentru a trasa o linie de contur perfectă. Cea mai simplă aplicare o asigură gelurile-cremă care se aplică cu pensula, cum este și cazul Gelului contur pentru ochi L'Oreal Paris Super Liner Gel Intenza (vezi aici).

    L-am comandat din magazinul online ProduseCosmetice (vezi aici), tocmai în ideea de a avea în trusa de machiaj un produs pentru conturarea ochilor simplu de folosit. Și când zic simplu, țin să precizez că oricine îl poate utiliza cu succes, chiar și cea mai neîndemânatică persoană.
   Am optat pentru nuanța 02 Golden Black, singura disponibilă la acel moment, adică un negru nu foarte intens, cu particule aurii. În imaginea de mai jos puteți vedea că, aplicat pe piele, gelul nu este de un negru intens, așa că nu este ideal pentru un machiaj dramatic. Mie mi s-a părut ideal pentru iarnă, pentru că îmi plac lucrurile strălucitoare, deși țin să menționez că particulele aurii sunt discrete, fiind ușor vizibile.


   Gelul  pentru ochi L'Oreal vine ambalat într-o cutiuță aurie din carton și include borcănașul cu gel, precum și o pensulă specială pentru aplicarea produsului. Această pensulă este absolut grozavă, are perii moi și permite o aplicare precisă a produsului. Eu bag pensula în recipientul cu gel și trasez cu ușurință o linie pe pleoapa de sus, la baza genelor. De obicei trasez o linie fină, cât să conturez frumos ochii, mai ales când machiajul este unul de zi. Acest gel contur este potrivit și pentru machiajul de seară, datorită formulei sale cu particule aurii, dar nu vă așteptați să creați un mchiaj al ochilor foarte intens și dramatic cu ajutorul lui, ci unul glamour, similar starurilor de cinema.


    Ca și rezistență, gelul se comportă foarte bine, adică rezistă 5-6 ore pe pleoape, fără să se șteargă, deși culoarea se mai estompează, lucru datorat și formulei sale cremoase. Produsul poate fi aplicat și pe interiorul pleoapei de jos (waterline), așa că rezistă binișor și la transfer, chiar dacă formula sa nu este una waterproof.

   În cazul unor produse similare pentru conturarea ochilor, ambalate în același tip de recipient, mi s-a întâmplat ca gelul să se usuce la contact cu aerul. Am mai încercat un gel contur de la Calvin Klein și unul de la Elf și ambele s-au uscat destul de rapid de la deschiderea flaconului. Pe gelul L'Oreal l-am deschis acum 2 luni și n-am observat încă nicio modificare în ceea ce privește textura și consistența lui, fiind la fel de cremos ca în prima zi.

   Flacon: 2,8 g
   Valabilitate: 24 luni de la deschidere
   Preț : 37 lei (disponibil AICI)

Cam așa arată o linie subțire de contur, trasată la baza genelor:

Un tutorial video care mi-a plăcut mult:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...