vineri, 15 aprilie 2016

Ochelari de soare Polaroid vs Ochelari de soare Montana


     Ochii mei sunt foarte sensibili la lumina soarelui, așa că încerc să-i protejez cu ajutorul ochelarilor de soare. Mi se întâmplă ca atunci când ies din casă să închid ochii, să-i fac mici-mici și să mi se încrețească fruntea, astfel că evit să ies în soare fără ochelari. Deoarece nu este un moft, aleg întotdeauna ochelari cu filtru UV, care să-mi protejeze ochii de lumina puternică. 

    Din magazinul online Lensa (vezi AICI) am comandat până acum 3 perechi de ochelari de soare, toate originale și de foarte bună calitate. De obicei nu probez ochelarii de soare, deoarece am fața ovală și acest format al feței ne permite să purtăm cu succes aproape orice tip de ochelari. Știu totuși ce ochelari mă avantajează și prefer să cumpăr modelul respectiv. 

   Deși recunosc că ochelarii RayBan sunt grozavi și au o calitate ireproșabilă, am constatat că și modelele Polaroid se ridică la aceleași standarde, doar că prețurile sunt mult mai prietenoase. Un aspect important, mai ales atunci când fie nu ai un buget prea mare pentru un accesoriu, fie ai obiceiul de a pierde sau de a „accidenta” ochelarii. 


  Din magazinul online Lensa (AICI) mi-am comandat ochelarii de mai sus, cu un design similar. Prima pereche este un model Montana, un brand pe care l-am descoperit recent și care comercializează ochelari de soare la prețuri chiar mai mici decât Polaroid. I-am cumpărat pentru a înlocui cea de-a doua pereche din imagine, un model Polaroid pe care l-am purtat vreme de doi ani, fără să se zgârie. Din păcate, am reușit să-i rup într-un moment de neatenție, așa că m-am văzut nevoită să le găsesc un înlocuitor, pe aceștia nemaigăsindu-i în stoc. 

   Deși seamănă foarte mult, între cele două perechi există câteva diferențe:
    - calitatea lentilelor Polaroid este superioară, acestea fiind și polarizate 
    - lentilele Montana sunt un pic mai mari și-mi plac mai mult din acest punct de vedere
    - brațele ochelarilor Montana sunt foarte subțiri( dar nu și fragile) și sunt un pic mai scurte decât cele ale ochelarilor Polaroid
    - preț: ochelari Polaroid- 200 lei/  ochelari Montana Eyewear - 93 lei

^Ochelarii Polaroid


  Despre ochelarii Montana Eyewear o să scriu mai mult, deoarece pe ei i-am primit în cea mai recentă comandă Lensa și au devenit favoriții mei în ultimele două luni, când soarele a fost destul de puternic. Modelul ales de mine este Montana-Sunoptic 33 (vezi aici) și m-au costat 93 lei, deoarece au aplicată și o reducere frumușică. 

   Ochelarii sunt originali, lucru confirmat de logo-ul ce apare pe brațe și pe lentila stângă. Au garanție de 2 ani și includ un toc de depozitare slim. Ochelarii au lentile cu filtru categoria 3, oferind protecție 100% împotriva luminii puternice, grație filtrului cu valoare UV400. Un astfel de filtru previne afecțiunile ce pot surveni în urma expunerii la soare.
   Vizibilitatea în condiții extreme de luminozitate și prevenirea oboselii ochilor sunt cele mai importante aspecte ale unor ochelari de soare de calitate.
  


    Pe lângă prețul ochelarilor, am mai plătit 12 lei pentru livrarea comenzii prin curier. A doua zi de la plasarea comenzii am primit pachetul și mă declar încă o dată mulțumită de magazinul Lensa. Cu siguranță voi reveni cu o comandă nouă, pentru că am mai pus ochii pe câteva modele de ochelari la preț redus.






5 comentarii:

  1. ar trebui sa imi cumpar si eu o pereche de ochelari de soare, doar ca din pacate imi trebuie cu dioptrii plus inca nu am gasit model acre sa imi placa :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cunosteam magazinul dar il voi tine minte pentru ca si eu am nevoie de o pereche noua de ochelari de soare :) Sa ii porti cu placere pe ai tai!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am tot uitat la perechile de ochelari sa vad care le-as alege eu, pana la urma cred ca prefer ochelarii Polariod, desi sunt chiar asemanatoare si ambele perechi sunt dragute rau! Sa le porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pretul pare atractiv. Nu stiu daca as renunta la Polaroid. Eu nu am gasit inlocuitor, inca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu recomand Lensa.ro. Am achizișionat de la ei o pereche de ochelari RayBan. Au doar produse originale și oferă seriozitate!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...