miercuri, 16 martie 2016

Ce am mai încercat din Lidl


   De fiecare dată când am nevoie de ceva, primul supermarket care-mi vine în cap este Lidl. Indiferent de ce aș cumpăra, de fiecare dată trec și pe la „coșurile cu chestii”, unde găsesc ustensile pentru bucătărie, echipament sportiv, articole de lenjerie intimă și chiar haine. Răsfoiesc și revistele online ca să văd de noutăți se găsesc în magazin, ca să nu cumva să scap ceva interesant.

   Zilele trecute, am intrat în ideea de a cumpăra câteva fructe și legume, pe care le-am pus repede în coșuleț. Și pentru că mă simțeam ca și când aș pleca cu mâna goală, am început să cercetez restul rafturilor, ca să mai cumpăr câte ceva.


  Dacă mergeți frecvent în Lidl, atunci ați observat noul raft cu produse marca Cămara Noastră, care își propune să readucă gustul preparatelor autentice românești. Eu am încercat mai multe produse și mi-au plăcut aproape toate. Ambalajele mi se par și ele foarte atractive, plus că și prețurile sunt destul de bune. De această dată am plecat cu :
       - Dulceață de Căpșuni (5,99 lei) - borcan de 350 g - conține zahăr
       - Ceai de urzică (2,49 lei)- cutie de 40 g - acest ceai susține sănătatea aparatului urinar și contribuie la drenarea normalî a lichidelor corporale


   Și-n această primăvară am mai cumpărat niște bulbi, pentru că cei de anul trecut s-au stricat în mare parte, deoarece nu am avut grijă de ei așa cum se cuvine. Am ales iarăși gladiole, aceste flori fiind printre preferatele mele. Pentru o pungă cu 15 bulbi premium am plătit 11,99 lei. De fiecare dată am fost mulțumită de bulbii cumpărați din Lidl, au ieșit din ei flori minunate, chit că nu sunt eu o grădinăreasă iscusită.
   La raftul cu flori mai găsiți diverse plante mici de grădină, dalii, crini, crizanteme, gerbera, dar și  copăcei de hibiscus și magnolie. De asemenea, găsiți și puieți de zmeur, afin, coacăz roșu și negru la prețul de 7,99 lei/buc.


   Dimineți cu gust de căpșuni îmi doresc în această primăvară! În plus, abia aștept să mănânc primele căpșuni românești. Pentru iubitorii acestor fructe roșii, la Lidl se găsesc fel și fel de produse procesate. O cutie de Musli Morning Crunchy de 350 g costă 4,38 lei și sunt foarte gustoși, conținând și bucățele uscate de căpșună. Iaurtul bio de la Milbona costă 1,99 lei și este disponibil în mai multe sortimente, dintre care eu le-am ales pe cele cu căpșuni, respectiv cu pere&fructul pasiunii.


   La frigider am mai găsit Tiramisu la pahar, care este bun-bun! Pentru o cutie ca-n imagine care conține două păhărele cu tiramisu am plătit 4,49 lei. Am zis păhărel deoarece recipientul este micuț, dar este desertul ideal atunci când ții cât de cât la siluetă, însă vrei să-ți și potolești pofta de dulce fără să păcătuiești prea tare. Eticheta de la raft semnala și varianta de profiterol, care se epuizase însă în magazinul în care am fost eu.
 
  Am găsit și iaurturile Pilos Brits și m-a atras sortimentul cu portocale, pentru că nu-mi amintesc să mai fi mâncat până acum un astfel de iaurt. Un pahar de iaurt de 150 g costă 1,69 lei.

    Voi ce-ați mai încercat nou din Lidl?

2 comentarii:

  1. ador iaurturile lor , de cate ori am ocazia imi cumpar si budincile sunt bune

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una sunt un mare fan al pachetelelor de primvara de la raionul de congelate. Le-ai incercat?
    Aveau si un sos de soia mega bun si ieftin, dar nu il mai aduc de mai mult de 6 luni. Uleiul de masline il cumpra frecvent si imi place, cutiile patrate cu pasta de rosii si sacii de gunoi sunt printre cumparaturile pe care nu le fac decat de la Lidl.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...