vineri, 15 iulie 2016

Comandă Elefant (+ transport gratuit)


   Shoppingul- pasiunea mea, viciul meu, și nu glumesc când spun asta. Drept exemplu, recunosc cinstit că nu m-am putut abține când am văzut că magazinul Elefant asigură transport gratuit indiferent de valoarea comenzii. Am intrat într-un suflet pe site, direct la cosmetice (ele mă atrag cel mai tare în prezent), cu gândul să-mi cumpăr ceva, oricât de mic și de ieftin. Știți voi, până la urmă în coș au ajuns mai multe produse, cum pățesc de fiecare dată.

   De această dată, am ales să plătesc prin paypal și m-am rezumat la banii pe care îi mai aveam în balanță. Acest mod de plată este foarte rapid și senzația de a ridica coletul când vine curierul fără a mai plăti este grozavă (chit că totul a fost achitat în avans!). Vedeți voi, pe mine mă atrag ofertele cu livrare gratuită prin curier, pentru că așa pot să-mi iau un produs de care am nevoie sau un produs redus foarte mult, fără să mai achit 10 sau 15 lei pentru transport. O cheltuială în minus, o economie pentru mine! Am primit coletul a doua zi, fix cum mi s-a specificat în detaliile comenzii.

   Vestea bună este că oferta s-a prelungit, astfel că avem asigurat transportul gratuit prin curier indiferent de valoarea comenzii până pe 18 iulie. Dacă vă interesează ceva, găsiți AICI întreaga ofertă de produse.



  1. Gel de duș Heathcote & Ivory cu margaretă sălbatică și flori de soc a fost cel mai așteptat produs din comandă, deoarece am ochit de ceva vreme cosmeticele acestui brand britanic, datorită ambalajelor. Uitați-vă numai cât de frumoase sunt ambalajele, m-am îndrăgostit imediat de cum am scos produsul din cutie. Ei bine, gelul de duș vine într-o cutie de carton frumos imprimată, sigilată în folie de plastic. Și flaconul gelului de duș este sigilat. Are un miros floral, perfect pentru primăvară. Îmi amintește de florile sălbatice, de câmp. Nu conține parabeni sau sulfați. Pe site este disponibilă și loțiunea de corp din aceeași gamă
   Preț: 16 lei (îl găsiți AICI)



   2. Șamponul LOreal Density Advanced este un produs profesional destinat îngrijirii părului subțire, fin. Formula îmbogățită cu vitaminele PP, B6 și omega 6 stimulează rădăcina firului de păr, oferindu-i vigoare și densitate. Îmi plac foarte mult șampoanele din gama LOreal Professionnel, au formule dense, se condumă greu și rezultatele sunt vizibile la scurtă durată după folosire. În plus, nicăieri nu le-am găsit la un preț așa bun.
    Preț: 26 lei (îl găsiți AICI)



   3. Gelul de duș IDC Institute cu flori de măceș îmi amintește de orele de botanică, când învățam denumirile latinești ale plantelor. Eram curioasă cum sunt cosmeticele brandului spaniol IDC Institute, deoarece au prețuri foarte bune pe Elefant și toate produsele din Spania pe care le-am folosit până acum mi-au plăcut, chiar dacă unele au fost foarte ieftine. Gelul acesta de duș miroase fix ca florile de măceș și are o consistență densă și o culoare rozalie.
      Preț: lei (îl găsiți AICI)



    4. Șervețelele demachiante Pure au o formulă 3 în 1, astfel că înlătură machiajul, curăță impuritățile și tonifiază. Uneori folosesc astfel de șervețele pentru o demachiere rapidă, în special când sunt foarte obosită sau merg în vacanță. Sunt mai ușor de transportat și ideale pentru o curățare blândă. Aceste șervețele sunt fabricate în UK și sunt îmbogățile cu aloe vera, pentru a nu irita pielea. Un pachet include 25 de șervețele demachiante.
    Preț: 6 lei (le găsiți AICI)

Un comentariu:

  1. apa de toaleta guess e deosebita, dar nu se preteaza la vremea de afara. am luat si eu cateva produse idc, mi se par foarte ok!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...