duminică, 30 aprilie 2017

Bine v-am regăsit!


    Aproape o lună se împlinește de la ultima postare pe blog. Și tot aproape o lună de vacanță am avut în minunata Costa de Sol, motivul pentru care am și absentat atât de mult. Cu soare în suflet, pe piele și-n fotografii, vă întâmpin cu un bine v-am regăsit, dragilor!

   Vacanțele spontane sunt experiențe de neuitat. M-am întors din frumoasa Spanie cu un bagaj imens de amintiri, am văzut atâtea lucruri pe care le-am înmagazinat adânc, în suflet. Am sorbit Marbella ca pe un pahar de rose, i-am admirat frumusețile, i-am acceptat defectele și, mai mult decât orice, m-am bucurat de fiecare clipă în parte, de fiecare loc văzut, de fiecare tip de mâncare încercat.
Ar fi atât de multe de spus, poate voi face o postare separată, în cazul în care sunteți interesați de detaliile referitoare la o escapadă în acest loc. Aș putea să vă spun multe și despre drumul până acolo, pentru că am plecat cu avionul, însă la întoarcere am ales autocarul, iar călătoria în sine a fost una plină de peripeții. Dacă voi avea ocazia, voi detalia...

  Între timp, rup câteva amintiri pentru voi din frumoasa Marbella:
 ^Piscina Trocadero

 ^Puente Romano

 ^Complex Purobeach

^Sat Mijas

       De fiecare dată când ajung în Spania, calc pragul magazinului Sfera, pe care am avut surpriza să-l găsesc și în El Corte Ingles, aflat în drumul meu spre faleză. Sfera comercializează haine simpatice, moderne, similare modelelor Zara și Mango. Personal, mie mi se par mai calitative, iar multe dintre modele au influențe boho-chic și gypsy, exact pe gustul meu. Mi-am găsit două rochițe de vară din denim, cu croială lejeră, din materiale subțiri. Modele similare ca preț și croială am văzut în magazinul online Answear, AICI



    Am profitat de vremea ideală pentru plajă, așa că pielea mea are deja un bronz frumos. Și dacă vorbim de plajă, vreau să vă arăt noul meu costum de baie Calzedonia. Nu am un anume tip de costum de baie favorit, în general le aleg pe cele cu cupa întărită și cu un imprimeu mai vesel. Modele frumoase și accesibile de costume de baie am văzut și pe Answear, dar n-am avut timp să comand înainte de vacanță, însă tot am câteva piese la care mi-a rămas gândul. Le puteți vedea și voi AICI

    Pentru viitorul apropiat, am în plan să mă concentrez pe muncă, deja am câteva modele noi de bijuterii în cap pe care vreau să le pun în aplicare. În plus, mi-am propus să slăbesc puțin, deoarece în ultimele luni greutatea mea a scăpat oarecum de sub control. Nu vreau să găsesc scuze în faptul că m-am operat anul trecut de glandă tiroidă, adevărul este că am fost destul de leneșă și am avut un apetit crescut. Voi încerca să renunț la pâine, dulciuri și paste și să includ în alimentație cât mai multe fructe și legume, iar în primul rând mă voi concentra pe mișcare. Pentru a pierde rapid în greutate fără înfometare, pastile sau diete extreme, eu fac mișcare cardio, în ritm alert, folosind folie alimentară în zonele în care îmi doresc să slăbesc. Atenție la hidratare, deoarece corpul transpiră excesiv, dar procesul de ardere a grăsimilor este mai rapid, iar pielea arată foarte sănătoasă și tonifiată.

    Vreau să revin în bucătărie, unde mă voi juca cu legumele din piață și voi prepara sucuri din fructe proaspete. În acest fel, îmi doresc să pierd în greutate și să elimin toxinele din organism.

   Vă doresc un 1 mai cu zâmbete și planuri de viitor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...