luni, 1 mai 2017

Încălțămintea ideală pentru sezonul cald: pantofii sport albi


   Este aproape vară, iar mulți dintre noi am renunțat complet la hainele groase și am făcut loc celor potrivite sezonului cald. Ne zboară gândul la vacanță, la plimbări prin parcul înverzit sau la o escapadă de weekend, numai să ne bucurăm de ținutele relaxate de primăvară. Și dacă vorbim de relaxare, atunci se cuvine să le dăm puțin credit pantofilor sport, tot mai îndrăgiți de femeile de toate vârstele.

   Pe străzi, la tot pasul, femeile poartă încălțări sport, semn că accentul este pus pe confort. Moda anului 2017 este una extravagantă, se îmbină atât de multe tendințe încât nu mai trebuie să ne surprindă nimic. Desigur, dat fiind faptul că trendul pantofilor sport este îndrăgit și de creatorii de modă, precum și de vedete, aceste încălțări sunt integrate în tot felul de ținute moderne. Astfel, dați uitării ideea că adidașii ori tenișii pot fi purtați doar la ținute sport.

   În sezonul cald, în topul pantofilor sport se clasează încălțările albe, ce se bucură de o versatilitate extraordinară, după cum puteți observa în ținutele de mai jos. Este adevărat că acești pantofi sunt un pic mai dificili deoarece se pot murdări mai ușor, însă trebuie să-i îngrijim ca pe orice altă pereche de pantofi și să ne bucurăm de cât de frumos arată în picioare (mai ales dacă sunt bronzate!).




    În primăvara-vara 2017, nu o să-mi lipsească din garderobă acești pantofi sport! Deja am o pereche de teniși albi Mustang pe care i-am purtat aproape zilnic în luna aprilie, dar aș mai vrea o pereche de adidași albi. În magazinele online, cea mai diversificată ofertă de pantofi sport albi am găsit-o pe Answer.ro, au o categorie cu aproximativ 300 de modele, ce include adidași, teniși, pantofi sport cu platformă și espadrile. Puteți vedea toate modelele AICI, dintre care am făcut o mică selecție cu câteva favorite:



-model Tubular Viral W - 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...