duminică, 15 septembrie 2013

Ultimele achiziții * septembrie


    În ultima lună m-am orientat să îmi iau lucruri strict necesare, pe care deja le aveam pe lista de dorințe, așa că am încercat să nu cheltuiesc banii aiurea. Am reușit să îmi iau și câteva articole vestimentare, pe unele dintre ele vi le-am arătat în ultimele ținute, așa că nu le voi prezenta și în acest post.


     Din vacanța în Bulgaria m-am ales cu câteva produse cosmetice, fiind atrasă de gama largă de produse cu aromă de trandafir. Acum regret că nu mi-am luat mai multe, mai ales că prețurile erau destul de mici, iar calitatea produselor este bună. Mi-am luat:

  • lac de unghii Lm Sweet Color No 158 (10 ml)
  • lac de unghii Lm Sweet Color No 147 (10 ml)
  • cremă de mâini Nature of Agiva- Roses from Bulgaria (75 ml)
  • șervețele demachiante Nature of Agiva cu trandafir (20 pcs)
  • șervețele demachiante Nature of Agiva cu extract de măsline (20 pcs)



    De pe Asos.com mi-am luat o pereche de cercei Pieces cu mărgeluțe multicolore. Am o mare slăbiciune pentru cerceii de dimensiuni mari, foarte colorați, cu multe zdrăngănele. Aceștia au costat 7 lire și mai erau disponibili și în varinata gri-roșu.

 
     Despre loțiune de corp Curious by Britney Spears am aflat de la sora mea, care este o mică fană a produselor BS, așa că am zis să o cumpăr și eu, ma ales că îmi plac produsele parfumate din gama parfumurilor (loțiuni de corp și geluri de duș). Am cumpărat-o de pe Strawberrynet.com la prețul de aprox 35 lei, pentru o cantitate de 100 ml .


    Pentru că a venit toamna și vremea a început să se răcească, am decis să îmi iau câteva perechi de dresuri, potrivite pentru zilele mai răcoroase. Mi-am luat o pereche de dresuri de culoarea piciorului cu un model simpatic: două diamante în dreptul genunchilor; tot sora mea m-a molipsit cu genul acesta de dresuri, ea având câteva perechi la activ. Prețul lor a fost de cca. 25$.


     Anul trecut mi-am luat mai  multe perechi de dresuri groase colorate din Spania, din magazinul Calzedonia. Am fost plăcut surprinsă să găsesc magazinul și în Afi Cotroceni, deși până acum nu am băgat de seamă că există, așa că mi-am mai luat o pereche, de culoare cărămiziu (în poză au ieșit mai roșiatici decât în realitate). Dresurile sunt de calitate foarte bună, sunt groase și rezistente, perfecte pentru toamnă.



    Fondul de ten regenerant cu proprietăți BB Academie l-am câștigat pe blogul Cristinei - Shopping Therapy, ceea ce a fost o surpriză mare și neașteptată. Am ales nuanța 02, care îmi este puțin deschisă, dar am observat că are proprietăți adaptabile. Mulțumesc încă o dată Cristinei și celor de la TopLine.ro pentru premiu, voi reveni cu impresii cât de curând.



    Pe lista mea de dorințe se aflau și produsele profesionale Paul Mitchell, așa că am reușit să achiziționez mai devreme decât mă așteptam de pe site-ul Lookfantastic.com. Voi reveni cu un review cât de curând. Mi-am luat următoarele produse:

  • set de două agende Plan & Toughts- care sunt absolut minunate, de o calitate foarte bună
  • șampon Two Clarifying 300 ml
  • produs hairstyling- Super Sculpt Flexible Style 100 ml


   Și, nu în ultimul rând, am primit din partea surorii mele o păpușică minunată, pentru că mi-am petrecut câteva zile în spital pentru a face niște analize. Vă spuneam că la începutul acestei luni am în plan să fac niște analize medicale, pentru că este important să verificăm constant starea sănătății noastre.

   Cam atât pentru moment, aștept cu plăcere comentariile voastre, ca de fiecare dată!
    Vă pup :)

8 comentarii:

  1. Ce bine arată toate !
    Să le folosești cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt curioasa cum se comporta acel fond de ten Academie pe ten, daca poti face un review mai incolo ar fi grozav!Iar legat de papusica pisicuta, ce n-as da sa am si eu asa jucarioara grozava, cu tot cu anii mei :))Aurora este cea mai grozava sora, din cate o vad eu! :* Ai mare noroc!
    Te pup cu drag!
    Cleo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cleopatra, voi face un review în curând, însă după ce îl voi folosi de câteva ori.
      Da, Aurora este cea mai scumpă surioară :D

      Pupici

      Ștergere
  3. Sunt dragute achizitiile tale dar cel mai mult mi-a placut agenda, sunt innebunita dupa ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macy, agenda este superbă (de fapt, au fost două, însă pe cea mică am uitat să o pozez).

      Pup

      Ștergere
  4. Te felicit pentru castigarea fdt!
    Sa te bucuri de fiecare dintre noile achizitii si sa le porti/sa le folosesti sanatoasa!

    Mi-e un dor imens de asos, n-am mai dat pe-acolo pentru ca nu am "motive"!:))

    Extraordinar gestul Aurorei, m-a impresionat!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, draga mea!

      Eu mai intru pe Asos, dar mai rar, pentru că nu am vrut să mia fac mari cheltuieli în ultimul timp.

      Pupici

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...