vineri, 20 aprilie 2018

Mierea ecologică, preferata mea



      Termeni precum bio, organic, ecologic sunt tot mai des folosiți în ultimii ani, oamenii devenind tot mai preocupați de produsele pe care le consumă, de proveniența lor și de ingredientele din care sunt compuse. Motivația ține de dorința noastră de a fi sănătoși și de a avea un stil de viață cât mai echilibrat. Corpul nostru, templul nostru, iată o sintagmă ce ilustrează perfect grija pentru ceea ce consumăm zilnic.

      Eu încerc să includ în alimentația mea alimente proaspete, de calitate bună, și fără chimicale, tocmai pentru ca metabolismul meu să funcționeze normal și pentru a avea o digestie ușoară. În menținerea unei alimentații echilibrate m-au ajutat produsele apicole, mierea fiind cea mai la îndemână și, de departe, cea mai plăcută la gust. În anotimpurile de tranziție, primăvara și toamna, când organismul nostru suferă schimbări, la fel ca natura, consumul de miere, propolis, lăptișor de matcă ne ajută incredibil de mult. 


    Mierea ocupă un loc fruntaș în alimentația mea, fie că o consum pur și simplu, fiind absolut delicioasă, fie că o folosesc în prăjituri, limonade răcoritoare, ori combinată cu iaurt, cereale și fructe. Fiind un aliment de zi cu zi pentru mine, prefer mierea ecologică, aceasta diferențiindu-se de mierea obișnuită prin câteva aspecte:

  • nu conține chimicale, pesticide și antibiotice (un aspect foarte important având în vedere compoziția dubioasă a multor alimente de la raft!)
  • albinele produc această miere polenizând doar vegetația spontană, fiind interzisă plasarea stupilor aproape de terenurile agricole unde ar putea fi folosite diverse substanțe chimice
  • proveniență 100% naturală, fără adaos de zahăr sau mai știu eu ce alte nebunii
  • este certificată ca fiind ecologică de un organism special, în conformitate cu Apicultura Ecologică Europeană

    Eu am început să consum frecvent miere când am avut primele dereglări hormonale, dar ulterior m-am bucurat și de alte beneficii ale acestui produs apicol. Este bine să știți că este un vitaminizant puternic și eficient, este ideală în tratarea răcelilor, dar și în afecțiuni cardiace. Face bine și digestiei.

    De o perioadă consum Mierea polifloră ecologică di Melio, produsă de Apidava. Același producător se mândrește și cu mierea Roua Florilor, cea mai cunoscută și vândută miere din țara noastră. Mierea aceasta din Blaj, din inima Transilvaniei, este 100% de proveniență naturală, deci este un produs românesc, ambalat cu dragoste și pricepere. Această miere de culoarea chilhlimbarului este densă, un nectar de flori cu un gust foarte intens și plăcut, un deliciu pentru papilele gustative la prima oră a dimineții, pe stomacul gol. Pentru pofticioșii ca mine, acesta reprezintă un dulce sănătos!



    Sortimentul de miere ecologică mi-a atras atenția prin lipsa substanțelor chimice din compoziție, este absolut grozav să poți mânca un borcan de miere produs din polenul unor flori autentice, așa cum le-a lăsat mama natură. Recunosc că și ambalajul îmi place mult, borcănașul hexagonal cu etichetă frumos imprimată, cu capac îmbrăcat în hârtie natur și legat cu sfoară de cânepă! Recomand acest tip de miere persoanelor care din anume motive preferă produsele bio, însă cei de la Apidava au adus pe piață acest produs pentru a susține alimentația sănătoasă și echilibrată a bebelușilor, a copiilor și a persoanelor în vârstă, mierea ecologică di Melio fiind foarte hrănitoare și energizantă.

    Pe pagina de Facebook a celor de la Apidava găsiți multe informații interesante, atât despre produsele lor, cât și despre eficacitatea și beneficiile consumului de produse apicole: https://www.facebook.com/ApidavaRomania/ . Personal, îmi place să le urmăresc clipurile video, sunt succinte și includ fel și fel de informații utile, apreciez această strategie de marketing, mai ales că după o zi de muncă e mai ușor să urmărești pe cineva care explică un lucru decât să citești un text scris. 

    Pentru că susțin produsele românești, vă recomand să luați în considerare produsele Apidava. Pe lângă această miere ecologică di Melio, au o gamă foarte diversificată de sortimente de miere naturală, precum și cosmetice apicole și alimente (bomboane și caramele pe bază de miere, polen și propolis). Produsele lor se găsesc în magazine și farmacii naturiste din toată țara, pe site-ul lor este disponibilă o hartă interactivă cu locațiile tuturor magazinelor. Găsiți harta AICI, este simplu de folosit, pur și simplu dați click pe județul în care locuiți și o să apară o listă cu magazinele, plus adresele lor.

    Pentru cei care preferă cumpărăturile online sau pentru cei care stau prost cu timpul liber, este bine de știut că produsele Apidava se găsesc în mai multe magazine online, eu o să vă las link-urile celor de unde eu am comandat în trecut, pentru că îmi place să recomand bazându-mă pe experiența personală:
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...