sâmbătă, 7 septembrie 2013

Wishlist de septembrie

  Pentru luna aceasta nu am o listă de dorințe exagerată, prioritare fiind sănătatea și câteva analize medicale, precum și o mică vacanță, în condițiile în care bugetul îmi va permite. În materie de îmbrăcăminte, mi-aș dori să mai adaug 2-3 pulovere și cardiganuri în șifonierul meu și măcar o haină pentru vremea rece. Mă tentează și o pereche de cizme pentru toamnă, însă mă abțin pentru moment. În materie de cosmetice, mi-aș dori niște produse profesionale pentru păr și un fond de ten formulă bb crem.
   Iată câteva articole preferate din lista de dorințe pentru această lună:


^ Geacă cu glugă- SheInside.com




^ Pantaloni din piele ecologică - SheInside.com

  


^Cardigan crem cu inserții de paiete- SheInside.com



^Pantofi leopard print - Asos.com



^ Ghete cu talpă ortopedică - Blink/ Asos.com



^ Poșetă cu flori - îmi place foarte mult atât imprimeul, cât și designul

^ Teneși denim- Oasap.com/ $37 


 ^ Produse profesionale pentru îngrijirea părului Paul Mitchell
Îmi doresc, în special, un șampon și un produs pentru styling, pentru că am citit mai multe păreri pozitive și sunt tentată să le încerc.

^ BB cream Leopard - Romwe.com/ $8


^ BB Cream Beauty Angle - Romwe.com/ $11

 Voi ce aveti in lista de dorinte pentru aceasta luna? Mai multe cosmetice sau articole vestimentare?
  Va pup!

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...