joi, 17 octombrie 2013

OOTD: Striped sweater


    Ținuta aceasta o aveam pregătită de vreo două săptămâni, însă am fost prinsă cu treburi și am uitat complet de ea. Iarba și copacii înverziți nu mai arată astăzi așa, ci sunt adunate în brațele arămii ale toamnei.
    Puloverul cel nou în dungi l-am ales de pe Udobuy.com, în ideea de a avea ceva verde în dula pentru această vară, deși nu sunt o mare pasionată a acestui ton de verde. Inițial, am optat pentru varianta cu dungi roz, însă până la urmă pe acesta din imagine l-am adăugat în coș. Puloverul este încă disponibil pe site, la prețul de $30 . Măsura universală care îi este atribuită se potrivește, mai degrabă, unui S-M. Materialul este confortabil, puloverul se așează frumos pe corp și este și ușor de asortat.
    Ținuta este completată de fusta lucrată manual, cu imprimeu floral, o geantă încăpătoare, ghetele Park Lane și un colier lung.









3 comentarii:

  1. Asa cum ti-am zis si pe facebook ador botinutele astea. Le vreau si eu :X

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac f mult ghetele...intreaga tinuta arata f bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa tinuta, in special fusta imi place mult! <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...