luni, 7 iulie 2014

Exfoliant pentru corp homemade cu unt de shea


   În urmă cu câteva săptămâni am fost acceptată în campania de testare a untului de shea nerafinant Mayam, campanie organizată de Elemental.ro. În coletul de testare am primit un recipient micuț de 6g cu unt de shea, o agendă simpatică pentru rețete cosmetice și o punguță eco. Dacă nu știați, Elemental.ro încurajează femeile să își prepare singure acasă tratamente pentru păr, ten și corp, punându-le la dispoziție ingrediente 100% naturale, cum este și untul de shea nerafinat.
   Untul de shea este recunsocut pentru proprietățile sale nutritive și protectoare, fiind un hidratant intensiv, regenerant, ce accelerează vindecarea cicatricelor, previne îmbătrânirea pielii și calmează iritațiile. Cum recipientul primit era mult prea mic pentru a-mi face o părere clară despre proprietățile untului de shea, am avut norocul să fiu deja familiarizată cu proprietățile nutritive ale acestui produs vegetal, fiind o fană a produselor Mayam. Așa că mi-am amintit de minunatul scrub de corp homemade pe care l-am preparat prima oară când mi-am cumpărat unt de shea de la Mayam, varianta la 100 gr. Desigur, a fost mai greu să obțin scrubul de odinioară, datorită cantității reduse, însă eficiența produsului obținut a fost aceeași și am profitat de momentele de relaxare din plin.


   Vă recomand să încercați și voi acest scrub de corp homemade, care depășește orice alte produse de exfoliere din comerț pe care le-am încercat până acum. În plus, costurile nu sunt ridicate, produsul obținut este 100% natural, iar rezultatul este remarcabil. Iată ingredientele de care avem nevoie pentru preparea unui borcănel de exfoliant pentru corp cu unt de shea:
     - o jumătate cană de unt de shea nerafinat Mayam (click aici)
     - 3 linguri ulei de cocos
     - 3 linguri ulei de măsline
     - o jumătate de cană de zahăr brun

   Toate ingredientele noastre sunt naturale, așa că iubitoarele de produse bio vor fi cu siguranță încântate de acest exfoliant. Preparea scrubului este rapidă și, în plus, veți prepara produsul o singură dată, dar vă veți bucura de el de mai multe ori.

  1. Se înmoaie ușor untul de shea la bain-marie, la foc mic, cu atenție, pentru că nu dorim ca acesta să se topească, ci doar să fie moale, ușor de lucrat cu el. Când untul de shea s-a înmuiat și are o textură fină, cremoasă, se ia de pe foc.
  2. Apoi, ne folosim de mixer sau de blender pentru a bate untul de shea pe care l-am înmuiat. Se bate bine, la viteză mare timp de 3-4 minute, până ce acesta se transformă într-o spumă cremoasă, asemănătoare cu frișca și nu se simte deloc granulat. Pentru a-l testa, luăm între degete puțină cremă, care trebuie să se simtă fină, fără granule. 
  3. Continuăm cu celelalte ingrediente. Este bine să avem uleiul de cocos topit, dar nu fierbinte. Se topește foarte ușor, prin introducerea în apă fierbinte a recipientului. Uleiul de cocos topit se amestecă ușor cu uleiul de măsline, apoi se încorporează treptat în spuma obținută din unt de shea. Amestecăm bine de fiecare dată când turnăm ulei în spumă, apoi folosim iar mixerul timp de 1-2 minute pentru a omogeniza amestecul, care trebuie să fie spumos, tot ca o frișcă. În acest moment, amestecul obținut are un aspect delicios, așa că o să vă vină să îl mâncați. Crema spumoasă obținută poate fi folosită pe post de loțiune/unt de corp, hidratând perfect pielea. Puteți să vă preparați două produse, un exfoliant și un unt de corp, deși scrubul o să hidrateze intens pielea și nu o să mai fie nevoie să aplicați cremă de corp.
  4. La final, adăugăm zahărul brun, un incredibil ingredient natural pentru exfoliere. Dacă preferați cafeaua, puteți adăuga cafea în loc de zahăr brun, pentru o exfoliere și mai aromată. Puneți tot amestecul într-un borcănel, pe care îl folosiți de 2 ori pe săptămână, pentru o piele incredibil de moale și catifelată. 
  Exfoliantul astfel obținut, se folosește ca atare, aplicându-se pe pielea umedă, prin masaj. Masați bine produsul pe piele, pentru ca particulele abrazive de zahăr brun să curețe pielea moartă și să permită astfel hidratatarea în profunzime a pielii. Se clătește bine cu apă, până la înlăturarea produsului. Puteți așteptă ca pielea să se usuce singură, fără a folosi prosopul, astfel încât să se absoarbă toate uleiurile hidratante rămase la suprafață.
   Puteți oferi în dar acest produs natural de exfoliere, fie mamei, fie unei prietene dragi, folosind un borcan decorat frumos. Le oferiți, astfel, posibilitatea de a se bucura de clipe de răsfăț garantat.

   Eu am făcut un amestec redus, datorită cantității mici de unt de shea, motiv pentru care nu am putut folosi mixerul, iar amestecul nu a avut o consistență pufoasă. Am amestecat totul cu o linguriță, dar rezultatele după baie au fost aceleași, pielea devenind fină și plăcută la atingere. Vă spuneam eu într-un articol mai vechi că exfoliantul meu preferat din comerț este cel cu elei de la Sabon, dar vă mărturisesc că nu ajunge nici la degetul mic comparativ cu acesta!

    Dacă vreți să încercați acest exfoliant, vă recomand să folosiți ingredientele în cantitatea menționată, pentru a folosi mixerul și a vă bucura de o exfoliere spumoasă de poveste. În magazinul online Elemental.ro (click aici) găsiți unt de shea, unt de cocos  și ulei de măsline de cea mai bună calitate, la cele mai bune prețuri. În fotografiile de mai jos puteți observa calitatea superioară a untului de shea pur, nerafinat, care are o culoare ușor gălbuie, lucru care atestă că este un produs bio, organic, neprocesat. În plus, Elemental ne pune la dispoziție o mulțime de rețete pentru tratamente pe care le putem face singuri, acasă.

   Voi ați comandat vreodată ceva de pe Elemental.ro? Vă preparați tratamente cosmetice acasă sau le preferați pe cele din comerț?







Un comentariu:

  1. Nu am comandat încă nimic de pe acest site, dar mă tentează.
    Cât de exfoliant, e o idee foarte bună. Eu folosesc în majoritatea timpului acest tip de produs pregătit în casă. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...