marți, 23 septembrie 2014

Încălțăminte de cauciuc pentru zilele ploioase


    Toamna și primăvara sunt cele mai ploioase anotimpuri, când singurele încălțări care ne protejează picioarele sunt cizmele și ghetele din cauciuc. Când eram mică uram cizmele pe care mi le punea mama în picioare ca să nu mă ud și, pentru o bună perioadă de timp, am evitat astfel de încălțări, pentru că mi se păreau extrem de urâte și inutile. Cu toate că, în realitate, acum îmi amintesc că erau chiar frumușele, viu colorate, numai bune pentru fetițe.

    A fost nevoie să termin liceul și să-mi vină mintea la cap ca să-mi dau seama că, mai presus de modă, de tendințe și de toate nebuniile, stă sănătatea. De atunci, sar repede în cizmele de cauciuc atunci când plouă și nu mai am grija picioarelor ude și a răcelilor. Primele perechi de care m-am îndrăgostit le-am găsit pe Miniprix.ro și sunt aproape identice cu primele trei perechi de mai jos. Acestea sunt replici ale celebrelor cizme de ploaie create de Vivienne Westwood. Cizmulițele sunt foarte comode și-mi placebotul alungit, precum și detaliile care le oferă un plus de feminitate.

   Chiar dacă și vara aceasta a fost una ploioasă, acum temperaturile au scăzut simțitor și ploaia nu mai este nici caldă și nici bună pentru sănătatea noastră. Noroc că au apărut tot felul de modele frumoase de cizme și ghete de cauciuc în care să ne putem plimba în voie! Iată o selecție de încălțăminte de cauciuc pentru zilele ploioase la prețuri avantajoase (sub fiecare imagine găsiâi link-ul produsului):
   










2 comentarii:

  1. Cizmulitele roz cu fundita sunt dragute, dar si cele lungi sunt de luat in seama! Uite ca n-am cizme de cauciuc! Anul trecut am avut o tentativa de a-mi cumpara...insa n-am facut-o! Poate anul asta:)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am unele galbene pe care le tot port si sunt super comode :)
      Daca incep serios ploile, ar fi cazul sa-ti iei o pereche :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...