marți, 9 august 2016

Cosmetice favorite - luna iulie


   Postarea cu favoritele lunii a întârziat puțin, deoarece am fost plecată în vacanță și mi-am luat câteva zile libere inclusiv de la blog. Foarte călduroasă această vară, motiv care m-a determinat să mă limitez la a folosi puține cosmetice. În topul celor mai folosite tronează produsele de protecție solară, dar lipsesc din postarea de astăzi, deoarece am folosit mai multe flacoane diferite și v-am mai povestit și cu alte ocazii ce prefer. În rest, cosmeticele pentru igiena de zi cu zi au fost cele mai utilizate, deoarece prospețimea a primat în luna iulie.




  Laptele după plajă Yves Rocher a fost salvarea mea în vacanță, după expunerea la soare pe parcursul zilei. Nu ignorați importanța unui produs aftersun, mai ales cum este cel de la Yves Roher, cu o formulă 3 în 1: calmează pielea expusă la soare, hidratează pielea și împiedică deshidratarea și înfrumusețează bronzul. Pentru mine, este produsul ideal în zilele de plajă, deoarece calmează imediat pielea și împiedică efectele arsurilor solare, pregătind pielea pentru o nouă sesiune de plajă.
   Preț: 22 lei (disponibil AICI)



   Deodorantul antiperspirant Mitchum Power Fresh a fost salvarea mea împotriva transpirației timp de două luni de vară, cât m-a ținut flaconul generos de 100 ml. Este un deodorant-minune, cel puțin pielea mea a fost compatibilă cu el, rezultatele fiind vizibile. Mirosul acestuia se aseamănă pudrei de bebeluș, un miros după care eu nu mă dau în vânt, așa că data viitoare voi încerca o variantă mai fresh.
    Preț: 5-7 lei, în funcție de sortiment (disponibile AICI)



   Cu Fondul de ten Max Factor Lasting Performance a fost dragoste abia la a doua folosire. Chiar dacă citisem multe păreri foarte bune despre el, la prima încercare nu m-a impresionat și l-am abandonat. Însă curând l-am regăsit, deoarece nuanța 105 Soft Beige era potrivită tenului meu bronzat. Pot spune că acum îmi place foarte, foarte mult, deoarece nu se simte pe piele și uniformizează plăcut nuanța pielii. Când afară este cald, evit fondurile de ten greoaie, care încarcă porii și astfel îmi simt fața îmbâcsită.
   Preț: 38 (disponibil AICI)



   Miros de primăvară în toiul arșiței estivale, grație minunatului Gel de duș Herbagen cu flori de liliac. Este un gel transparent cu un miros dulceag de liliac, absolut grozav petru diminețile de vară. Din păcate nu face multă spumă, dar mie îmi convine acest aspect, deoarece nu prea folosesc produse de spălare spumante.
    Preț: 13 lei (disponibil AICI)

Un comentariu:

  1. Si eu am folosit multe flacoane cu lotiune dupa plaja de la Gerovital, fiindca am fost pacalita de briza marii si m-am cam ars.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...