marți, 22 noiembrie 2016

Review: Vopsea de par L'Oreal Casting Creme Gloss 503 Ciocolata Aurie


      În ultima perioadă mă tot bătea gândul să-mi schimb culoarea părului, așa că am decis să renunț la blond și să întâmpin iarna cu o schimbare radicală, motiv pentru care m-am vopsit brunetă. Pentru că m-am temut oarecum de rezultat, în sensul că nu știam în ce măsură o să-mi placă să am părul închis la culoare, am decis să folosesc o vopsea fără amoniac, care are o rezistență mai scăzută și nici nu afectează la fel de tare firul de păr.


   Luând în considerare experiența anterioară, am ales vopseaua L'Oreal Casting Creme Gloss, nuanța 503 Ciocolată Aurie, o nuanță superbă de șaten cu irizații aurii. Abia așteptam să ajung acasă să o aplic pe păr, să mă văd brunetă.


   Eu am părul de lungime medie, cu fir subțire și o singură cutie mi-a fost de ajuns. M-am vopsit acasă,fără a folosi pensulă sau alte ustensile. Vopseaua are o cantitate generoasă și include un flacon-aplicator, care permite o aplicare precisă și rapidă, de la rădăcini până la vârfuri.

   Recipientele cu nr 1 si 2 se amestecă bine de tot, agitându-le, după care acest amestec se aplică pe părul uscat și se lasă să acționeze conform instrucțiunilor. Mirosul vopselei nu este foarte intens și neplăcut ca al unei vopsele obișnuite cu amoniac. Eu am stat 30 minute, după care mi-am clătit părul cu apă din abundență, fără a folosi șampon.

    Rezultatul obținut a fost o culoare uniformă de la rădăcină până la vârfuri. Abia atunci am realizat cât de degradate sunt vârfurile după nenumărate decolorări ale părului blond. Vopseaua lasă părul strălucitor, lucru care m-a încântat, deoarece îmi plac vopselele care oferă părului un aspect impecabil. Culoarea a ieșit mult mai închisă decât pe ambalaj, însă mi-a plăcut chiar și așa.

   Din ce am citit pe internet, această vopsea colorează perfect firele albe și gri, însă nu vă pot garanta acest lucru din moment ce nu am niciun fir alb crescut. Totuși, merită să faceți o încercare.

   Iată rezultatul imediat după vopsire (poza este făcută cu telefonul mobil):

    După mai bine de 2 săptămâni de la vopsire și mai bine de 5 spălări, am constatat că această vopsea fără amoniac mi-a depășit așteptările în ceea ce privește rezistența. Într-adevăr, intensitatea culorii s-a mai estompat în acest interval, dar oricum se menține foarte bine pe păr pentru o vopsea fără amoniac.

   În concluzie, eu sunt foarte mulțumită de experiența mea cu această vopsea și o voi mai folosi atunci când voi avea nevoie de o vopsea blândă, în nuanțe frumoase. Este ideală pentru persoanele care caută o vopsea care să nu fie foarte agresivă cu părul, dar în același timp să coloreze bine și să reziste în păr. În plus, prețul este avantajos, având în vedere că o cutie este suficientă pentru părul mediu, iar culorile sunt printre cele mai frumoase disponibile în comerț. 


   Puteți comanda online această vopsea de AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...