luni, 22 mai 2017

Experiența mea cu uleiul de cocos


    În ultima perioadă m-am mobilizat și am început să folosesc mai des uleiul de cocos. Mi-am amintit de borcănașul de la Solaris pe care l-am cumpărat din plafar și am zis să-mi răsfăț puțin corpul. Acest ulei natural este considerat o minune pentru uz intern și extern, având beneficii impresionante.

   Folosesc uleiul de cocos de la Solaris de multă vreme, este de calitate extra și este bio, obținut prin presare la rece. Prețul său este unul avantajos, dar i-am rămas fidelă datorită calității. De curând am cumpărat și varianta în ambalaj de plastic, cu pompiță, mult mai practică și ideală de luat chiar și în bagajul de vacanță. Asta pentru că eu folosesc uleiul de cocos și pe post de after-sun, pentru a calma pielea expusă la soare pe durata întregii zile. 



    În stare naturală, uleiul de cocos are o consistență solidă. Vara, însă, ori la contact cu temperaturi mai ridicate, acesta se topește, având consistența unui ulei clasic. Astfel, este mai ușor de aplicat, atât pe piele, cât și pe păr, întinzându-se mult mai rapid. Când este încă solid, îl putem topi ușor, introducând recipientul într-un vas cu apă caldă.


   Îl prefer pentru piele, este un hidratant intensiv pentru corp și față. Pentru zonele cu pielea uscată, face minuni, astfel că de fiecare dată când am probleme cu pielea, îl aplic imediat după baie. Vara, când soarele usucă foarte tare pielea corpului, îl aplic pe post de after-sun, fiindcă are proprietăți calmante și antifungice. 

   Pe față nu pot să mi-l aplic, am deja tenul gras și nu suport ceva uleios aplicat. Dar pentru persoanele cu pielea uscată este recomandat, mai ales dacă nu ați găsit până acum o cremă suficient de hrănitoare. În schimb, mă demachiez cu uleiul de cocos, care curăță eficient chiar și machiajul waterproof. Torn puțin ulei pe o dischetă demachiantă și îmi curăț tenul, după care folosesc un gel de spălare.

   Când am răbdare, îl aplic și pe păr și-l las să acționeze peste noapte. Pe păr se folosește ca atare, topit. Îl aplic la rădăcini, pentru că este bun împotriva mătreții, cât și pe lungimea firului, aplicând o cantitate generoasă pe vârfuri, pentru a le repara. Îl spăl a doua zi cu șampon, bine de tot, șamponând părul de două ori, pentru a curăța bine părul. Se clătește mult mai ușor decât alte uleiuri, precum cel de măsline ori de ricin. Deși aplicarea uleiului durează vreo 10 minute, de multe ori mi-e silă să-l pun în păr. 
       
   Pe internet găsiți multe alte utilizări ale uleiului de cocos. Citeam că este eficient și împotriva celulitei, precum și pentru combaterea apariției vergeturilor în timpul sarcinii. Dacă în mod normal vă plac tratamentele din ingrediente naturale, puteți folosi uleiul de cocos pentru prepararea măștilor de păr și de față, precum și a scruburilor și cremelor hidratante pentru corp.


    Uleiul de cocos Solaris poate fi comandat online de AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...