vineri, 10 mai 2019

4 produse cosmetice care își merită banii



      Un scurt rezumat al experienței mele cosmetice din ultimele șase luni, asta îmi propun să fac în articolul de astăzi. În urmă cu câțiva ani buni tânjeam după cosmeticele high-end prezentate atractiv în revistele glossy, prețul lor fiind de-a dreptul astronomic, raportate la bugetul meu de adolescentă.  

   A fost nevoie să treacă ani buni până mi-am cumpărat primul meu produs de machiaj high-end. Mai încercasem la prietene produse de la MAC și Estee Lauder, țin minte că în mâinile mele păreau a fi poțiuni fermecate. Chiar și în ziua de astăzi prețurile acestor produse sunt mai puțin prietenoase, la majoritatea este mult hype, fiind foarte populare în sfera blogurilor și a vlogurilor de frumusețe.

    Ani buni au trecut și până mi-am luat prima sticluță de parfum „bun”. Până atunci foloseam Avon și Oriflame, de mărci precum Dior, YSL, Lancome sau CH citisem numai prin reviste, abia în primul an de facultate am avut habar ce miros au cu adevărat. Astăzi nu mai e un lux să porți un parfum bun, multe persoane deja și-au găsit un parfum-semnătură pe care îl poartă ani la rând. Obișnuiam să cred că parfumurile scumpe merită mai degrabă banii decât produsele de machiaj high-end, deoarece „rezistă mai mult timp”. În fapt, ambele rezistă cam la fel, singura diferență este că te poți descurca de minune cu un singur parfum, dar ce faci când ai nevoie de fond de ten, rimel, pudră, blush, ruj, etc.?!

   Când mi se pune pata pe un produs cosmetic mai scump, fie strâng bani în pușculiță, fie aștept un moment special, precum aniversarea mea sau onomastica. Recunosc, uneori mă abat de la regulă, atunci cumpăr „pentru că merit”, asta-i justificarea. 

   Astăzi am o listă cu 4 cosmetice pe care nu-mi pare rău că am dat banii și pe care le-aș cumpăra din nou la terminarea recipientelor:

1. Ulei-tratament pentru toate tipurile de păr Moroccanoil - fără să mai aibă nevoie de vreo prezentare, uleiul acesta m-a cucerit de prima oară când l-am aplicat pe păr. Nu pot să rezist mirosului ușor masculin, ce se păstrează bine de tot în păr. Are o textură densă și se aplică cu ușurință pe părul umed, uscat cu prosopul. Când părul se usucă, are un aspect sănătos și hidratat, firul de păr este neted și cu luciu natural, fără să se electrizeze. Până când îmi voi permite varianta full-size, mă păcălesc cu sticluța mini la 25 ml. Prețul acesteia variază între 80-100 lei, în funcție de unde o cumperi. Eu cumpăr des de la Notino (link AICI).

2. Apă de parfum Hugo Boss Ma Vie Florale - nu-i un secret că notele de trandafir sunt slăbiciunea mea, motiv care face ca parfumul Ma Vie Floral să fie favoritul meu. Pe pielea mea nu excelează la capitolul rezistență, acesta fiind un minus. Dacă treceți printr-o parfumerie, nu ezitați să-l pulverizați, mie îmi pare a fi un pic mai suav decât varianta clasică Ma Vie de la HB. În prezent am sticluța la 50 ml, dar în poză am folosit-o pe cea mică, la 30 ml. Cel mai mic preț pe care l-am găsit eu până acum e de 125 lei/ sticluța mică (link AICI)

3. Fondul de ten Lancome Teint Idole Ultra Wear - cumpărat sub pretexul cadoului de Crăciun, l-am ales ca alternativă la Estee Lauder Double Wear, fiindcă mi-a plăcut formula sa mai lichidă, fără ulei, mai ușor de aplicat. Cine a folosit Double Wear știe la ce mă refer. Teint Idole Ultra Wear nu are aceeași putere de acoperire, finish-ul lui fiind unul mai natural, uniform, tenul are un luciu natural frumos, produsul nu se strânge în riduri ca în cazul fondurilor de ten cu acoperire mare. Acum depinde mult și de tipul de piele, de imperfecțiuni, de riduri. Un plus pentru pompiță, ce permite dozarea precisă și igienică a produsului, fără să simt că fac risipă. Precizez că are un miros specific, este un fond de ten ușor parfumat. Un alt plus pentru faptul că are SPF 15. Eu folosesc nuanța 03 Beige Diaphane. (Link AICI)
   
4. Apă de parfum Lancome La vie est belle - un parfum arhi-cunoscut, îndrăgit de foarte multe femei din lumea întreagă, inclusiv de mine. Un parfum floral-fructat cu o rezistență îndelungată pe pielea mea. Eu am găsit la un preț bun parfumul în varianta pentru poșetă, cu  3 rezerve la 15 ml, având un refiller metalic foarte practic, ușor de purtat oriunde (Link AICI)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...