sâmbătă, 10 noiembrie 2018

Comandă Notino.ro


    Magazinul online de cosmetice Aoro.ro și-a schimbat recent denumirea în Notino.ro, modificare anunțată de câteva luni bune. În rest, site-ul a rămas la fel de prietenos, cu o ofertă imbatabilă de cosmetice. Și eu i-am rămas fidelă în continuare, mereu găsesc câte ceva atractiv care-și găsește loc în coșul de cumpărături.

   Șampoanele uscate Batiste (click aici) sunt, pentru mine, cea mai minunată inovație cosmetică. Rădăcini ce se îngrașă imediat și vârfuri uscate, așa se prezintă părul meu. Nu este cea mai fericită combinație pentru spălarea zilnică, de aceea încerc să-l țin curat cât de mult posibil. Folosesc șampon uscat :
     - la două zile de la spălare, pentru împrospătarea aspectului părului. Efectul este vizibil și durabil, șamponul aboarbe excesul de sebum și părul are aspect curat, dar și volum.
     - uneori, imediat după spălare, deoarece șamponul Batiste nu doar curăță părul, ci îi și conferă volum. Uneori, părul meu stă pleoștit și cu ajutorul acestui șampon îi pot da o formă frumoasă și un volum stabil

   La Notino am descoperit câteva sortimente noi de șampon uscat Batiste, diferite de cele din Sensiblu, de unde îmi mai cumpăr șampon când e la reducere. Recunosc că, pe cât de mult iubesc șamponul acesta, pe atât de mult îi urăsc mirosul. Desigur, sunt foarte multe sortimente,  de aceea eram curioasă de cele disponibile pe site, dintre care am ales Rose Gold și Bare. Rose Gold are o aromă dulceagă, în timp ce Bare este mai discret, ușor fructat.  19 lei a costat un șampon la tub mare, de 200 ml. Le găsiți și voi AICI, într-o mare variate :)



      Am descoperit brand-ul polonez SYLVECO, căutând un gel intim din ingrediente naturale. M-au atras ambalajele întâi, apoi am făcut o cercetare mai amănunțită, să știu exact pe ce dau banii. În câteva cuvinte, cosmetice Sylveco au o istorie de peste 25 de ani și ingredientul ce stă la baza lor este extractul din scoarță de mesteacăn. Vreo 20 de produse sunt incluse în oferta de pe Notino, mie mi-au atras atenția, le găsiți și voi AICI

    Prețuri bune pentru niște cosmetice ce promit o îngrijire blândă și naturală. Eu mi-am cumpărat două produse de care aveam nevoie:
       - gel pentru igienă intimă 300 ml (momentan indisponibil)- o formulă foarte blândă, potrivită pentru zona intimă, pentru folosirea zilnică. Aplicatorul permite o dozare precisă.
       - Gel de curățare facială cu mușețel - un produs dens, prevăzut cu aplicator. Formula blândă, potrivită pentru a fi folosită zilnic și care nu mi-a provocat iritații sau senzație de piele uscată. Nu face spumă bogată și are un miros medicinal, tipic cosmeticelor naturiste. Tubul de 150 ml a costat 28 lei și cred că îmi va ajunge cel pițin 3 luni de zile. 



 
   Natura Siberica este un alt brand nou pentru mine, descoperit de curând în Sensiblu, unde oferta de produse este momentan foarte redusă ( am văzut vreo 2 geluri de duș și tot cam atâtea sortimente de pastă de dinți). Problema cu Sensiblu este că prețurile sunt mari, iar farmacistele încearcă să-ți bage pe gât toate produsele, îndeosebi pe cele noi. 

   La Notino am găsit vreo 100 de cosmetice Natura Siberica, disponibile AICI. Pentru că aveam nevoie și de un gel de duș, am oferit puțin credit acestui brand rusesc, specializat în cosmetice organice. Am comandat Gelul de duș catifelant Polar Blueberry, cu sistem practic de dozare, ce are o formulă blândă, densă, și un miros fructat dulceag, discret. Trebuie să insist un pic ca să facă spumă, însă este perfect în zilele când simți nevoia unui răsfăț delicat și sănătos pentru piele. Preț :23 lei/ flacon 400 ml.


   În curând voi plasa o nouă comandă Notino, o să încerc să-mi fac timp să vă arăt conținutul ei. E nebunie mare luna asta cu Black Friday, la noi în țară am avut grijă să-și piardă farmecul, astfel că tot anul vedem promoții sub această denumire. Păcat! 
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...