joi, 30 iulie 2015

Vopsea de păr L`Oreal Recital Preference - Nuanța Z 9.1 Viking


   Deși am amânat pe cât posibil momentul vopsirii, în cele din urmă a trebuit să scap de rădăcinile care crescuseră câțiva cm și deveniseră nesuferite. M-am obișnuit ca părul meu să fie blond mediu și cum rădăcinile naturale sunt de culoare șaten închis, nu le mai suportam, mai ales că port părul mai mult strâns și părea în întregime șaten.

   De această dată, am decis să-i dau o șansă vopseleii L`Oreal Recital Preference, așa că am ales din raft o nuanță frumoasă de blond, nuanța Z 9.1 Viking. M-am cam învârtit în jurul cutiilor, deoarece această vopsea are multe nuanțe frumoase, iar dacă aveți părul des sau mai lung și folosiți de obicei 2 cutii pentru o vopsire, puteți opta pentru combinarea a două nuanțe diferite, pentru a obține rezultatul dorit.
  Am verificat de la început cutia, pentru a vedea ce rezultate voi obține pentru părul meu, iar această nuanță este potrivită pentru părul foarte deschis la culoare. Desigur, oricine se poate vopsi cu această nuanță în măsura în care se decolorează în prealabil. Citisem pe internet că în general nuanțele ies mai închise decât pe cutie, lucru pe care este bine să-l luați și voi în calcul dacă vreți să vă vopsiți cu această vopsea de la L`Oreal.


  Cutia de vopsea conține 3 tuburi numerotate, o pereche de mănuși și un manual de instrucțiuni, foarte utile pentru tipul de vopsire pentru care optați. Eu m-am vopsit pe toată lungimea părului, așa că am stat 30 de minute cu vopseaua în cap, din momentul în care am terminat de aplicat tot produsul.
  Ca de obicei, m-am vopsit acasă, de data aceasta singură, înarmată cu tubul de vopsea și o pensulă, pentru a distribui cât mai uniform vopseaua pe firele de păr. Vopsitul acasă nu este o mare filosofie, mai ales că prețurile la unele saloane nu sunt tocmai cele mai prietenoase. Puteți ruga o prietenă să vă ajute, în cazul în care nu sunteți foarte îndemânatică sau vă temeți să nu rămână șuvițe nevopsite.

   Conform instrucțiunilor, am turnat gelul colorant din tubul cu nr1 în crema revelatoare din tubul doi. Recipientul acesta este unul foarte practic și nu numai că m-a ajutat să amestec foarte bine vopseaua, ci și să dozez perfect produsul.  Un mare plus și pentru mănușile din pachet, negre, foarte rezistente în comparație cu alte mănuși de la vopsele mai ietfine.

    O dată amestecată, vopseaua are consistența unui lichid gros, cremos, cu un miros nu foarte înțepător de amoniac. Am început să mă vopsesc, mai întâi la rădăcini, pentru că ele erau principalul meu obiectiv. După ce m-am asigurat că le-am umplut cu produs, am început să distribui restul de vopsea pe lungimea părului. Când au trecut cele 30 minute, am clătit părul bine de tot, până ce apa a rămas curată și am simțit părul curat. Spre deosebire de nuanțele mai închise, cele de blond nu colorează foarte tare apa și nici nu pătează. Recunosc că am spălat părul și cu puțin șampon, altfel s-ar fi îngrășat imediat și nu m-aș fi putut bucura de părul proaspăt vopsit. Am aplicat și balsamul revelator din tubul nr 3; iubesc acest balsam, pe care l-am folosit de fiecare dată când m-am spălat și cred că datorită lui culoarea părului s-a păstrat la fel de strălucitoare. Mi-a ajuns pentru aproximativ 6 sau 7 aplicări, atât la rădăcină, cât și pe lungimea părului, lăsat să acționeze câteva minute, după care lasă părul foarte moale, hidratat și lucios.

   Ca să vă faceți o idee, un tub de vopsea mi-a fost suficient. Eu am părul fin, dar nu foarte rar, iar lungimea lui este medie.
   În realitate, nuanța mi-a ieșit mai închisă de pe cutie, dar asta nu înseamnă că am obținut o culoare urâtă. Dimpotrivă, părul meu este vopsit uniform, are un luciu sănătos, iar nuanța se aseamănă cu cea a mierii și este foarte naturală. Mi-a plăcut la nebunie rezultatul și cu siguranță voi mai folosi această vopsea și în viitor.

   Conform informațiilor de pe cutie, culoarea își păstrează strălucirea până la 8 săptămâni, lucru pe care vi-l pot confirma, cu sinceritate. În ceea ce privește cealaltă promisiune, respectiv acoperirea perfectă a firelor albe, nu vă pot ajuta cu informații, deoarece eu nu am momentan niciun fir alb. Rog persoanele care citesc postarea și au folosit această vopsea, să ne împărtășească experiența în acest sens :)

   Găsiți vopseaua Preference în diverse supermarketuri, la raftul cu vopsele de păr mai scumpe. Eu am luat-o din magazinul dm, la prețul de 42 lei/cutie.
    Puteți comanda online această vopsea de AICI, la prețuri cuprinse între 30-35 lei, în funcție de nuanță. Uneori beneficiază de reduceri suplimentare, astfel că prețurile sunt mult mai mici.


 
  Iată și câteva fotografii înainte și după vopsire:



  M-am mai vopsit și cu:
Vopsea Syoss professional performance- Nuanța 4-2 Mahogany Brown (Click aici)
Vopsea de păr Syoss Professional Performance - Nuanța 10-5 Blond Los Angeles (Click aici)
Vopsea  fără amoniac Syoss Oleo Intense - Nuanța 6-76 Warm Cooper (Click aici)
Vopsea  fără amoniac Syoss Oleo Intense - Nuanța 9-60 Sandy Blond (Click aici)
Vopsea  L'Oreal Casting Creme Gloss - Nuanța 7304 Cinnamon (Click aici)
- Vopsea Syoss Professional Performance - nuanța 10-95 Blond Intens Rece (vezi aici)

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...