vineri, 14 august 2015

Comandă Elefant: Espadrile J by Janiko


  Nu cred că trebuie să vă mai spun cât de mult îmi plac espadrilele. Dacă îmi urmăriți blogul, atunci ați văzut că mereu aduc aminte de aceste încălțări, care au devenit favoritele mele. În ultimul an, când pasiunea mea pentru ele a atins cele mai înalte cote, mi-am cumpărat vreo 5 sau 6 perechi; menționez că pe toate le-am comandat online și mi s-au potrivit ca mărime.
 
  Cea mai recentă achiziție este perechea de espadrile semnată J by Janiko (vezi AICI), pe care am tot vânat-o în ultimele două luni. Inițial, am văzut acest model de pantofi Polo în magazinul oficial Cătălin Botezatu (vezi aici), dar așteptarea mea a dat roade, pentru că în final am găsit același model la un preț mult mai mic în magazinul Elefant. Modelele J by Janiko îmi picaseră cu tronc atunci când am scris un articole despre produsele din CB Store și mi-am dorit neapărat espadrilele cu model snake, special pentru toamnă.


  Espadrilele J by Janiko sunt superbe în realitate și m-am bucurat foarte mult că le-am comandat. Nu-mi stă în fire să cumpăr articole negre sau gri, dar acestea mi-au tăiat răsuflarea și le-am considerat ideale pentru trecerea de la vară la toamnă.
   Au venit într-o minunată cutie de culoare verde mentolat, pe care nu am putut să o arunc nici până în ziua de azi. În cutie se ascundeau espadrilele, printre hârtii creponate, mirosind frumos a nou și a gumă de mestecat.
   Espadrilele sunt pantofi ușor de încălțat, model slip-on, astfel că nu au fermoare sau șireturi. Se încalță pur și simplu și au avantajul de a fi extrem de comode. Acest hibrid dintre încălțămintea sport și cea casual îmi place la nebunie, mai ales că versatilitatea sa îmi permite să mă îmbrac cum îmi place.

   În ciuda faptului că nu sunt din piele naturală, ci dintr-un înlocuitor de calitate, espadrilele au un aspect reușit. Sunt fabricate în Italia, iar talpa cauciucată de 2,5 cm asigură un mers comod, relaxat. Modelul tălpii face ca aceasta să fie antiderapantă.
   Am comandat mărimea 37, care îmi vine perfect. Pantofii arată bine în picior, acest lucru se datorează faptului că modelul este puțin mai îngust și ține în frâu tălpile mele mai late.
    Transportul a fost gratuit, prin curier rapid. Prețul espadrilelor a fost 240 lei, iar dacă vă plac le puteți comanda de AICI.




Sugestii de purtare:


   În final, iată câteva modele de espadrile ce se aseamănă cu ale mele. Poate vă plac și vouă (găsiți link colorat spre fiecare produs în parte, sub imagine):



4 comentarii:

  1. Vaaaai ce superbe sunt! ♥ Sunt super, să le porţi sănătoasă! Ultimul exemplu pe care l-ai dat, cele cu vârful metalic sunt balm.com :)) ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt espadrilele! Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte simpatice si versatile! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...