miercuri, 31 ianuarie 2018

Favoritele lunii ianuarie


       Este final de ianuarie, moment potrivit pentru a recapitula ce anume mi-a fost drag în prima lună din noul an. Voi vorbi în special despre cosmetice, iar la finele articolului veți găsi și câteva recomandări pentru timpul liber.

      Locuiesc în Germania de aproape șase luni și am fost curioasă să văd ce produse găsesc la rafturile cu cosmetice de aici. Cum se zice, curiozitatea a ucis pisica, întocmai mi s-a întâmplat și mie.  Magazinul meu preferat de aici are o mare varietate de produse, inclusiv parfumuri de top și cosmetice profesionale, dar este și un coșmar pentru portofel, niciodată nu am ieșit cu mâna goală din el.


      Trei cosmetice se regăsesc în lista mea de favorite, o listă scurtă de această dată.



       Fondul de ten Teint Idole Ultra Wear de la Lancome a reușit să îl depășească pe Estee Lauder Double Wear în topul preferințelor mele. Lucru surprinzător pentru mine, deoarece nu mă așteptam să găsesc o formulă și mai bună, care să nu aibă defectele Double Wear-ului. Ce defecte? 
             - formula care trebuie aplicată rapid pe față, altfel se usucă
             - densitatea produsului, care se strânge în ridurile de expresie și liniile fine

    Fondul de ten Lancome are o formulă mai cremoasă, mai discretă, fiind mult mai ușor de aplicat. Are un finish și o acoperire foarte bune, dar nu este cea mai potrivită alegere dacă vreți a full coverage, ci doar dacă căutați un echilibru între un aspect natural și o acoperire medie a imperfecțiunilor.

    Este un produs high-end, cu un preț ce depășeste 200 lei, deci nu e tocmai fondul de ten pe care să îl folosesc zilnic. Este disponibil online AICI, în magazinul Aoro, cred că e cel mai bun preț la care l-am văzut până acum și are și o varietate destul de mare de nuanțe.

    Eu am ales nuanța 03 Beige Diaphane, nuanțele sunt adaptabile tonului pielii, ceea ce favorizează aspectul final. Îmi mai place și faptul că fondul de ten are factor de protecție solară 15, dar și un miros discret, pe care l-am mai regăsit și la alte produse pentru îngrijire facială de la Lancome..

    Voi reveni în curând cu un review detaliat al produsului, sunt curioasă dacă voi l-ați încercat și ce experiență ați avut cu el.
*****



     De curând am descoperit spumele de duș, după ce le-am ignorat o perioadă, fără a le acorda nici cel mai mic credit. Ei bine, acum recunosc că mi se par  grozave când vreau un duș rapid, pur și simplu agit de câteva ori flaconul și mă bucur de o spumă densă, plăcut parfumată.
  
     Spuma de duș Bilou este cireașa de pe tort în baie. Cea mai plăcută spumă încercată de mine până acum, cu un miros demențial de pepene roșu și o spumă foarte fină și densă. Spuma asta pufoasă se simte incredibil de bine pe piele și nu se dizolvă rapid la contact cu apa. Aroma de pepene este intensă și cu greu mă abțin să nu o mănânc.

     Ambalajele sunt atractive și extrem de simpatice; am văzut că spuma de duș Bilou este disponibilă în 13 arome delicioase, sper să încerc cât mai multe dintre ele. Preț: 4 euro/ flacon 200 ml (aproximativ 22 lei)
   

*****


    Îmi amintesc că în urmă cu 2-3 ani am încercat o paletă de farduri de la Sleek, dar de atunci nu am mai avut altă experiență cu acest brand. Până acum, când m-am îndrăgostit de Paleta iluminatoare Precious Metals. 

   Sincer, cred că această paletă merită un review mai detaliat, o să încerc să îl fac, mai ales că este disponibilă și în magazinul online Sleek România, AICI, la pretul de 68 lei.

    Îmi plac produsele iluminatoare, nu sunt expertă în highlighting, nici pe departe, dar mereu mi-ar dorit ca fața mea să aibă un aspect ușor glowy. Paleta are 4 farduri iluminatoare, dintre care 3 cremoase și unul pudră și mi se pare potrivită pentru tenuri dechise și medii la culoare, pentru cele mai închise există paleta Cleopatras Kiss, cu nuanțe mai intense.

   Folosesc fardurile urmând câteva trucuri pe care încerc să le pun în aplicare atunci când mă machiez.Trucuri pe care le-am văzut în diverse tutoriale de machiaj.  Menționez că folosesc fardul pudră și pe post de fard de pleoape, are o nuanță plăcută de auriu. Paleta incluse și o pensulă micuță, dar eu prefer să aplic produsul direct cu degetele.


*****


     În ianuarie, o parte din timpul meu liber am petrecut-o urmărind serialul Crazy ex-girfriend, un serial cu haz, ușor de urmărit. Personajul frontal este Rebecca Bunch, un avocat de succes din New York ce ia decizia radicală de a se muta într-un mic orășel de provincie cu scopul de a-și recâștiga iubitul din adolescență. Un personaj complex, frumos conturat, a cărui evoluție stă sub semnul deciziilor impulsive. În jurul ei se remarcă alte personaje simpatice, ale căror povești de viață sunt expuse într-o manieră cosmetizată. Serialul conține și mici cântecele, fiind a romantic musical comedy-drama, cântecele care la început mi s-au părut ușor enervante. Ulterior, m-am obișnuit cu ele, unele dintre ele fiind chiar ingenioase. Serialul are trei sezoane, eu l-am urmărit pe Netflix (unde sunt disponibile doar 2 sezoane).


*****

     În septembrie anul trecut, Jessie J a anunțat că va lansa în curând un nou album, R.O.S.E. Un album încărcat de emoție, ca rezultat al experiențelor personale acumulate în ultimii ani de când nu a mai apărut pe ecrane. Sunt deja 3 piese cu un mesaj puternic, corelate cu literele acronimului R.O.S.E, piese care îmi plac mult, mult:
      - Realisations - Think about that
      - Obsessions - Not my Ex
      - Sex - Queen
      - Empowerment - urmează să fie lansat :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...