miercuri, 4 aprilie 2018

Cosmetice Apivita


         Despre cosmeticele Apivita nu am mai scris pe blog până acum. Dacă nu vă sunt cunoscute, ori dacă doar le-ați văzut la raftul cosmetic și nu ați știut dacă merită banii, eu vă recomand să le acordați o șansă, sunt grozave.

     Apivita este un brand cosmetic grecesc, cu o tradiție de 30 de ani în fabricarea cosmeticelor naturale. Acestea sunt certificate ca fiind organice și nu conțin parabeni, propylene glycol, silicon, coloranți sau parfumuri artificiale. În plus, hârtia folosită la ambalat este reciclată. 

    Personal, ador ambalajele produselor, au un aspect îngrijit și sunt foarte atractive din punct de vedere vizual. Apivita are și un logo tare frumos, inspirat de o rară piesă de bijuterie cretană, sub formă de albină, la baza produselor fiind ingrediente de origine apicolă.

    Cosmetice Apivita foarte diversificate am găsit la Aoro (AICI), încă o dată am înclinat să comand online, mi se pare mai practic și fără efort. Precizez că puteți găsi cosmeticele acestea și în farmaciile Sensiblu din toată țara.



    Aveam nevoie de un gel de curățare pentru zona intimă. Nu e vorba de un moft, ci evit să folosesc gelul de duș obișnuit și prefer o variantă mai sigură. Majoritatea femeilor a experimentat infecții urinare, usturimi, iritații, așa că este indicat să acordăm un pic de atenție îngrijirii intime. 

   Apivita are mai multe geluri intime, toate sunt testate ginecologic. Apropo de asta, ginecologii obișnuiesc să recomande astfel de produse pentru îngrijirea zilnică. Eu am optat pentru Gelul de curățare cu mușețel și propolis- pentru uz zilnic, ce vine ambalat într-o sticluță maro din plastic, la 200 ml.

   Gelul acesta intim este minunat. Are un miros plăcut de plante medicinale, combinat cu aroma uleiului esențial de lavandă, acesta din urmă fiind „vinovat” pentru senzația îndelungată de prospețime pe care o conferă. 

    Conține :
           - mușețel - proprietăți de calmare
           - propolis - previne apariția și dezvoltarea microorganismelor patogene
           - acid lactic și oligozaharide naturale - protejează flora naturală a zonei intime și respectă ph-ul natural al pielii
            - ulei esențial de lavandă

    Nu conține apă, aceasta a fost înlocuită cu infuzie organică de mușețel. Nu conține săpun, parabeni, silicon, propylene glycol, etanolamină.

    Prețul pentru acest gel intim este de 52 lei și îl puteți comanda online de AICI.




             Uneori, când îmi fac timp pentru mine, mă răsfăț cu o mască de față. Are un dublu beneficiu: profit de aplicare pentru a mă relaxa și a mă deconecta, plus că o mască bună lasă pielea curată, hidratată și luminoasă. 

      Măștile Apivita sunt favoritele mele. Cele la tub sunt mai convenabile ca preț, însă eu prefer să le diversific, în funcție de nevoile tenului, așa că le aleg pe cele la plic. Cumpăr de obicei setul de două pliculețe la 8 ml fiecare, unul îmi ajunge pentru 3-4 folosiri. După prima utilizare, resigilez plicul folosind puțină bandă adezivă, fie torn conținutul într-un recipient travel-size. 

     Prețul pentru o mască-plic este de 22 lei, puteți vedea întreaga gamă disponibilă AICI. Eu am optat de această dată pentru Masca exfoliantă cu granule din sâmburi de măsline, ce curăță porii în profunzime, lăsând pielea moale, catifelată, împrospătată. Este indicată pentru toate tipurile de piele, folosită de 1-2 ori pe săptămână.

Un comentariu:

  1. This looks like a nice product
    https://www.melodyjacob.com/2018/04/sparkled-and-tasseled-in-dresslily.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...