marți, 3 martie 2015

Haine de primăvară cu broderie și model floral


   Nu cred că sunt singura care se bucură de aceste prime zile de primăvară, cu soare blând, aer proaspăt și vânt rebel. Au început deja babele din luna martie și m-am bucurat că baba mea a picat ieri, într-o zi însorită. Mi-am lepădat degrabă cojoacele și am îmbrăcat hainele de primăvară, cu dantele și broderii feminine. Iarna aceasta am dus dorul acestor haine mai mult ca niciodată și mi-am propus să-mi mai adaug câteva în colecție de cum începe primăvara.

    Și nu se putea să port ceva mai potrivit decât fustița Zara (Click aici), care are o broderie florală suprapusă unei jupe de culoare verde mentă. O fustiță cu aspect fresh, pentru acest start primăvăratic mult așteptat, când se simte o prospețime de nedescris în aer. Fustița este deosebită, v-am arătat mai multe fotografii cu ea într-o postare anterioară și vă povesteam atunci că am luat-o la preț de chilipir din outletul Kurtmann. Tot de acolo mai vânez câteva modele și cu siguranță vor ajunge în coșul de cumpărături, pentru că am nevoie de ele!

Am purtat:
Jachetă cu flori vintage
Geantă Oasap.com

    Jacheta cu model floral am răpit-o din colecția de jachete a surorii mele. Este o măsură mai măricică, însă modelul este deosebit, iar nuanța de roz este una atât de plăcută! Primăvara prefer acest tip de jachete, care seamănă cu niște sacouri mai lungi.
    Ținuta este completată de minunata bluză roz din dantelă și broderie pe care o am de acum două veri și care îmi este tare dragă. Mărturisesc că am multe bluze în acest gen, dantela fiind printre puținele materiale care mi-au stârnit o pasiune nebună.
    Pantofii roz îmi sunt dragi și ei, probabil îi recunoașteți și voi, pentru că i-am purtat la mai multe ținute de pe blog. Tocul de 10 cm îi face să fie destul de comozi, iar formatul cu bot alungit este favoritul meu, după cum v-am mai spus în nenumărate rânduri.

    Deși soarele a strălucit de-a binelea, mi-a dat mari bătăi de cap vântul, care mi-a răvășit părul, transformându-l într-o căciuliță răvășită. În perioada aceasta, vântul este destul de rebel, așa că prefer să port părul strâns, pentru că îl am foarte fin și vântul mi-l smotocește teribil.

   În încheiere, vă invit la discuție: voi ce relație aveți cu hainele cu dantelă și broderie? Aveți vreun astfel de articol vestimentar în garderoba personală?
 






Iată și câteva recomandări pentru acest început de primăvară! Toate modelele sunt marca Zara și le-am găsit la prețuri accesibile în outlet-ul Kurtmann:






   Dacă vă place bluzița, puteți profita de oferta New Style Products Sale (Click aici) de la SheInside. Modele asemănătoare de bluze au acum reducere de 40% față de prețul inițial. Iată câteva dintre favoritele mele:


15 comentarii:

  1. Ador dantela si broderia, iar tinuta ta e superba! <3
    Imi plac la nebunie nuantele pastelate, abia astept sa incep sa le port :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Cris :D
      Si eu am asteptat primavara ca sa-mi port hainele in culori deschise. Cel mai mult mi-au lipsit pantalonii, pt ca iarna a fost mai ploioasa si eu ma stropesc pe pantaloni in timpul mersului si se scot asa greu petele acelea micute :((

      Pup pup!

      Ștergere
  2. Bluzita pe care o porti este chiar deosebita! Si nu pot sa nu remarc ce picioare suple si sexy ai! :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgia, este printre favorite! Daca ai stii tu cat mi-a vanat-o Aurora...dar pana acum 6 luni, cand mi-am cumparat alte doua asemanatoare. Una dintre ele n-a rezistat presiunii si a ajuns la ea :))

      Sa stii ca se observa rezultate dupa prima luna de miscare in fiecare zi timp de minim 30 min. Dar e greu, pentru ca sunt o pofticioasa si nu ma pot abtine de la mancat :D

      Pupi

      Ștergere
  3. Fusta "mentolata" arata delicios!:) Pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahhh.. iubesc broderia! Iar tinuta ta este MINUNATA <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Lore! Initial, m-am gandit ca tinuta este foarte incarcata datorita celor 3 broderii diferite, insa este stilul meu, iar nuantele pastelate vin asa frumos impreuna, incat nici nu mai conteaza altceva.

      Pupici

      Ștergere
  5. O ținută feminină și tonică!
    Mă tentează și pe mine să-mi cumpăr noi hăinuțe, în nuanțe de roz pastel.
    Îmi plac toate elementele ținutei și am dat click pe link-uri, să aflu mai multe despre ele.

    Te și imaginez cu ea într-un orășel, pe străduțe colorate de copaci înfloriți :).

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Larisa, esti o draguta! :*
      Cred ca ti-ar sta foarte bine in roz pastel, pt ca tu ai o naturalete speciala si ai un fizic foarte delicat . Ehhh, mai avem de asteptat pana la copacii infloriti, dar sa-ti spun un secret: am vazut un magnoliu indraznet, care deja se mandreste cu primii boboci frumosi :X

      Te pup

      Ștergere
  6. Tinuta ta este adorabila! Imi place mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare, cum gasesti hainutele de pe Kurtmann pe manechine, sa vezi cum se aseaza pe corp mai bine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      De obicei, gasesc hainele pe google, pinterest sau polyvore. Incep prin a trece numele brandului si apoi descrierea produsului. Cel mai usor este sa le gasesti pe cele de la Zara, dar nici pe ele nu le gasesc mereu. Unele dintre ele probabil nu au fost fotografiate vreodata.
      Pe hainele Vila este destul de greu sa le gasesti, pt ca au denumiri aparte. Spre exemplu, o rochie alba din dantela nu poate fi gasita daca o cauti sub denumirea de lace dress in white, pt ca are o anumita denumire, gen Victoria, Feminine, etc.
      Hainele Vila si Vero Moda pot fi uneori gasite, pt ca aceste branduri se gasesc si pe Asos.com si acolo fac poze pe manechine.
      Pimkie este brand frantuzesc, asa ca apelez la google.fr si caut folosind denumirie in engleza.

      Mi-e mai usor sa gasesc hainele cu un imprimeu sau o croiala aparte, iar cele basic se gasesc mult mai greu.

      Cam atat ar fi si multa rabdare :) Uneori caut timp de cateva ore pana gasesc 5-6 produse :))

      Ștergere
  8. Ok, iti multumesc frumos de infos. :-)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...